بازی Rainbow Six Extraction تا ژانویه 2022 تأخیر خورد

به گزارش وبلاگ تاوافی، سریال تأخیر های متوالی ادامه دارد. بازی Riders Republic تنها اثری از یوبی سافت نبود که با این سرنوشت روبرو شده است بلکه بازی Rainbow Six Extraction هم با تأخیر روبرو شده است.

بازی Rainbow Six Extraction تا ژانویه 2022 تأخیر خورد

اگر هواداران Riders Republic می توانند بازی را حدود 2 ماه پس از تاریخ عرضه قبلی تجربه نمایند، اما هواداران رینبو سیکس سیج باید زمان بیشتری را در انتظار تجربه اثر محبوب خود بمانند. طبق اعلام رسمی یوبی سافت بازی Rainbow Six Extraction که قرار بود در تاریخ 16 سپتامبر 2021 (25 شهریور) منتشر گردد، اکنون دیگر به سال 2021 نخواهد رسید و عرضه آن به ژانویه 2022 موکول شده است. این بازی قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل استیدیا منتشر گردد.

یوبی سافت در پیغام خود برای اعلام این خبر نوشته است: جاه طلبی ما با Rainbow Six Extraction این است که یک تجربه تمام عیار از یک بازی AAA را ارائه دهیم که نحوه بازی و فکر کردن شما درباره بازی های مشارکتی را تغییر دهد. با ویژگی های جدیدی مثل Missing In Action یا The Sprawl هر مأموریت بازی قرار است یک تجربه پرتنش و چالش برانگیز باشد که شما در آن رهبری یک اپراتور نخبه را در نبرد مقابل تهدید کشنده فرازمینی های تکامل یافته بر عهده خواهید داشت.

آن ها در ادامه افزودند: ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا همان طور که شایسته آن است، وقت بیشتری را صرف این منظره کنیم و آن را در ژانویه سال 2022 زنده کنیم. ما اطمینان داریم که این می تواند این تضمین را به ما بدهد که Rainbow Six Extraction یک تجربه غوطه ور، تعاونی و هیجان انگیز است که ما برای ایجاد آن ایجاد نموده ایم و تجربه ای است که آرزو دارید آن را بازی کنید. ما در پی آن هستیم که در آینده بسیار نزدیک جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.

بازی Rainbow Six Extraction یک اثر تیراندازی کوآپ تیمی است که دارای 18 اپراتور از بازی رینبو سیکس سیج است که در مقابل خطر فرازمینی ها ایستادگی می نمایند. بازیکنان می توانند از تجهیزات و سلاح های ویژه هر اپراتور برای مقابله با این تهدید استفاده نمایند. حدود 12 نقشه در بازی وجود خواهد داشت.

بازی Rainbow Six Extraction در گذشته قرار بود با نام Rainbow Six Quarantine عرضه گردد اما از آنجایی که شرایط خاص کرونایی و قرنطینه در سراسر دنیا خاطره بدی را در فکر مخاطبان بر جای گذاشته است، نام بازی به نام فعلی تغییر پیدا کرد. هرچند گمان نمی کنیم که تغییر نام بازی به تنهایی بتواند آن را نجات داده و محبوب هواداران کند. با توجه به نمایش های بازی، باید در ماه های آینده توسعه دهندگان تردیدهای هواداران را رفع نموده و نشان دهند که می توانند موفقیت رینبو سیکس سیج را دوباره نشان دهند.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Rainbow Six Extraction تا ژانویه 2022 تأخیر خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Rainbow Six Extraction تا ژانویه 2022 تأخیر خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید