سریال و پخش خانگی

8 شخصیت دنیای انیمه که از جیمز باند الهام گرفته شده اند

قدمت شخصیت جیمز باند که به وسیله نویسنده بریتانیایی، ایان فلمینگ خلق شد به دهه 1950 برمی گردد. باند جاسوسی است که برای MI6 کار می نماید و بیشتر با نام 007 شناخته می گردد. با گذشت زمان، این شخصیت جاسوس معروفیت بین المللی پیدا کرد و در فیلم های بی شماری ظاهر شد....

25 اردیبهشت 1402

چرا اچ بی او مکس فیلم ابرقهرمانی بت گرل و شش پروژه انیمیشنی را لغو کرد؟

تقریبا یک هفته پس از انتشار خبر لغو فیلم بت گرل (Batgirl)، شبکه HBO Max ساخت بتمن: روپوش دار صلیبی (Batman: Caped Crusader)، بتمن کوچولو مبارک (Merry Little Batman) و چهار پروژه انیمیشنی دیگر را لغو کرد. به جز فیلم بت گرل که به ادامه فرایند فراوریش در یک کمپانی دیگر هیچ امیدی نیست،...

8 شهریور 1401

مجموعه تله تئاتر کاتب اعظم کلید خورد

تهران (پانا) - تصویربرداری مجموعه تله تئاتر کاتب اعظم از محصولات مرکز سریال سوره شروع شد و سیامک صفری، امین زندگانی، حدیث میرامینی و نادر فلاح به این پروژه پیوستند.

5 شهریور 1401

وزیر ارشاد: پیش نویس وزارت ارشاد برای مدیریت نمایش خانگی مورد توافق قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد

وزیر فرهنگ می گوید که نظارت بر سریال ها در نمایش خانگی تنها محل اختلاف ما با صداوسیما است. البته پیش نویس وزارت خانه ما به نهادهای بالادستی ارائه شده که مورد توافق نیز قرار گرفته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

20 مرداد 1401

مزایا و معایب خانه ویلایی و آپارتمان

خانه های مسکونی امروزه به دو بخش اصلی آپارتمانی و ویلایی تقسیم می شوند و افرادی که قصد دارند صاحب خانه شده و یا تجربه مستاجر نشینی را داشته باشند یکی از این دو انتخاب را پیش رو دارند. از آنجایی که مبحث آپارتمان نشینی برای بسکمک از خانواده های سنتی که سالها...

11 مرداد 1401

5 روش خرید بسته های اینترنت موبایل مقرون به صرفه تر با وجود افزایش قیمت ها و حذف بسته های پرمصرف

در حالی که بسته های اینترنت موبایل پرمصرف و حجم دار مدت دار اپراتورها حذف شدند و بسته های ماهیانه یا هفتگی چند گیگابایت نیز گران قیمت هستند و با توجه به افزایش قیمت بسته های اینترنت ثابت، حالا باید چگونه هزینه خرید 100 الی 200 گیگابایت اینترنت در ماه را...

30 خرداد 1401

سریال راهی جهنم؛ رکوردشکن نتفلیکس

سریال کره ای راهی جهنم، رکورد سریال پربیننده بازی مرکب را شکست. راهی جهنم یک شبه در جایگاهی بالاتر از بازی مرکب نهاده شد. این سریال پر بیننده ترین سریال پخش آنلاین در حال حاضر است.

9 بهمن 1400

هدیه تهرانی و شهاب حسینی کولاک کردند!

خبرنگاران: هدیه تهرانی و شهاب حسینی با کنارهم قرار گرفتن در سریال جدیدی کولاک کردند.

16 آذر 1400

گلشیفته فراهانی: باید زندگی ام را از صفر می ساختم

خبرنگاران : نیویورک تایمز به عنوان یکی از مهمترین روزنامه های جهان به مناسبت اکران سریال هجوم با گلشیفته فراهانی تبادل نظر نموده است.

28 آبان 1400

سریال 90 شبی شبکه سه در آستانه تولید

پیش تولید سریال 90 شبی پلاک 13 به کارگردانی آرش معیریان آغاز شد.

6 آبان 1400

مردم معمولی، قسمت چهارم؛ سورپرایز سرخ 2

خبرنگارانـ قسمت چهارم سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان روز شنبه 8 خرداد ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

20 مرداد 1400

بازی Rainbow Six Extraction تا ژانویه 2022 تأخیر خورد

سریال تأخیر های متوالی ادامه دارد. بازی Riders Republic تنها اثری از یوبی سافت نبود که با این سرنوشت روبرو شده است بلکه بازی Rainbow Six Extraction هم با تأخیر روبرو شده است.

9 مرداد 1400

پرویز کاردان درگذشت

خبرگزاری خبرنگاران-پرویز کاردان، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درگذشت.

9 تیر 1400

گودزیلا و کونگ سینماها را قبضه کردند (باکس آفیس هفته)

فیلم گودزیلا در برابر کونگ در آخر هفته گذشته با 11.6 میلیون دلار فروش در سینماهای آمریکا با اقتدار صدر جدول هفتگی باکس آفیس را در اختیار گرفته است.

9 اردیبهشت 1400

وزن کشی کسب وکارهای 99

اگر نگاه مختصری به آنچه در سال گذشته در دنیای کارآفرینی و کسب وکارهای استارت آپی گذشت بیندازیم فراز و فرودهای زیادی را خواهیم دید.

16 فروردین 1400

کارنامه پیروز شهاب حسینی

سینما تیکت/ شهاب حسینی که جایزه مهم بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن را برای ایفای نقش عماد در فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی به دست آورد، در زمره این دسته از بازیگران قرار گرفته است که همچنان پس از گذشت بیست سال از نخستین تجربه های جلوی دوربینش همچنان محبوبیت...

28 اسفند 1399

فصل دوم گاندو در حال ساخت، تصویربرداری در گرمدره ادامه دارد

فصل دوم سریال گاندو مدتی است کلید خورده است و این روز ها تصویربرداری آن در گرمدره ادامه دارد.

25 اسفند 1399

تاکید تهیه کننده ها بر رعایت پروتکل ها درپی درگذشت یک بازیگر

رییس اتحادیه تهیه نمایندگان سینمای ایران گفت: این اتحادیه از همکاران تهیه نماینده انتظار دارد در هنگام فراوری همچون گذشته کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

5 آذر 1399

دانلود قسمت پنجم سریال آقازاده

قسمت پنجم سریال آقازاده به تهیه کنندگی، طراحی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، آدینه 3 مرداد ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی می گردد.

27 شهریور 1399

حاضرم با کارشناسان به صورت فنی درباره بازی های خروج بحث کنیم، خروج برای من یک کلاس درس بود

بازیگر فیلم سینمایی خروج بازی در این فیلم را یک کلاس درس محسوب کرده و اکران آنلاین آن را نیز فارغ از میزان فروش، تصمیمی هوشمندانه می داند.

29 مرداد 1399
تعداد: (27)