تراکتور بهتر از ما کار کرد، با کوشش فروزان یک امتیاز گرفتیم

به گزارش وبلاگ تاوافی، امیر قلعه نویی عصر امروز بعداز تساوی تیمش برابر تراکتور در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: می دانستیم بازی سختی در تبریز پیش رو داریم، تراکتور واقعاً بهتر شده و برتر از ما کار کرد و شایسته سه امتیاز بازی بود ولی ما نیز با کوشش محسن فروزان توانستیم یک امتیاز بگیریم.

تراکتور بهتر از ما کار کرد، با کوشش فروزان یک امتیاز گرفتیم

وی سپس گفت: امروز جای طرفداران پرشور تراکتور در استادیوم خالی بود، خیلی خوشحالم که یک بار دیگر در شهر تبریز هستم. امیدوارم دفعه بعد طرفداران تراکتور را در استادیم ببینیم.

قلعه نویی با بیان اینکه امروز چند بازیکن کلیدی ما نبودند، ادامه داد: سرمای هوا هم باعث شد کیفیت لازم را نداشته باشیم. به سولدو تبریک می گویم. تیمش خوب بازی کرد و لیاقت برد داشتند.

وی با اشاره به بیماری بعضی از بازیکنان تیمش گفت: سه هفته است آنفلونزای شدیدی در تیم ما افتاده و هنوز مشکل داریم. در عالم برزخ هستیم. با هر تیمی این کار را می کردند شرایطش بد تر از ما می شد. ولی خوشحالیم که بعد از آن بازی نزدیک 10 امتیاز گرفتیم.

سرمربی گل گهر با اشاره به تقویت تیم برای نیم فصل دوم اضافه کرد: فهرست را به مدیران تیمم می دهم، امیدواریم در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم. البته اگر ترکش سمت ما نیاید. امیدواریم بحث امتیازات کسر شده ما نیز هرچه زودتر معین تکلیف گردد تا در نیم فصل دوم تکلیف خودمان را بدانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تراکتور بهتر از ما کار کرد، با کوشش فروزان یک امتیاز گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور بهتر از ما کار کرد، با کوشش فروزان یک امتیاز گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید