چه کسانی از حضور در جام تختی کشتی فرنگی معاف هستند؟

به گزارش وبلاگ تاوافی، با تصمیم محمد بنا، 7 فرنگی کار در مرحله سوم انتخابی تیم ملی هم وارد چرخه کشتی فرنگی نخواهند شد.

چه کسانی از حضور در جام تختی کشتی فرنگی معاف هستند؟

به گزارش وبلاگ تاوافی، چرخه کشتی آزاد و فرنگی از همان ابتدا در زمان و با شرایط متفاوتی اجرایی شد. شروع چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی دهه سوم آذر ماه با مسابقات قهرمان کشوری در سیستان و بلوچستان بود که در غیاب محمد بنا برگزار گشت و سه نفر برتر حقیقی از این رقابت پیروز به کسب سهمیه جام تختی شدند.

آنهایی که در قهرمان کشوری کشتی نگرفته و یا به سهمیه نرسیده بودند، در پیکارهای انتخابی جام تختی که دی ماه با حضور سرمربی تیم ملی در تهران برگزار گشت، سهمیه گرفتند.

سومین مرحله از چرخه انتخابی نیز از فردا (4 اسفند) در اهواز استارت خواهد خورد درحالیکه میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و علی اکبر یوسفی در 130 کیلو به دلیل کسب مدال طلای جهان در سال 2021 به همراه محمدعلی گرایی در 77 کیلو و پژمان پشتام در 82 کیلو دارندگان مدال برنز جهان و امین میرزازاده قهرمان سنگین وزن امیدهای جهان از حضور در جام تختی نیز معاف هستند.

اعضای تیم ملی بزرگسالان در جهانی نروژ که در اسلو پیروز به کسب مدال نشدند، به همراه عنوان داران مسابقات امیدها و ارتش های جهان از این مرحله وارد چرخه خواهند شد.

شاگردان محمد بنا اواخر فروردین ماه مسابقات قهرمانی آسیا را در مغولستان در پیش دارند. برخلاف کشتی آزاد که پژمان درستکار گفت نفرات برتر پیکارهای قهرمانی کشور، دوبنده تیم ملی را در قهرمانی آسیا به تن خواهند کرد، در رشته کشتی فرنگی با توجه به زمان بندی متفاوت برای چرخه، هنوز تعیین نیست چه کشتی گیرانی ملی پوش ایران در آسیایی مغولستان خواهند بود.

بعد از برپایی جام تختی در اهواز، اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات 2022 استارت خواهد خورد و پس از این حضور در تورنمنت های بین المللی و عملکرد کشتی گیران تعیین کننده ملی پوشان ایران در جهانی 2022 و بازی های آسیایی هانگژو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چه کسانی از حضور در جام تختی کشتی فرنگی معاف هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی از حضور در جام تختی کشتی فرنگی معاف هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید