تمهیدات کمیته داوران کشتی برای مرحله نهایی لیگ برتر

به گزارش وبلاگ تاوافی، مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور روز سه شنبه 21 آبان ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد. بدین ترتیب پرونده این رقابتها که سال جاری با ادعای سازمان لیگ فدراسیون کشتی با حال و هوای متفاوتی نسبت به سالهای گذشته برگزار گردید، بسته می گردد.

تمهیدات کمیته داوران کشتی برای مرحله نهایی لیگ برتر

البته در طول برگزاری پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال جاری، شاهد بعضی اتفاقات و حواشی خاصی هم بودیم. در بعضی از این حواشی نیز پای داوران وسط کشیده شد و طرفین درگیری، هر کدام با توجه به ذهنیت خود، داوران را مقصر یا مُبرا دانستند.

به همین دلیل ناصر فروتن رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کم اشتباه ترین داوران برای قضاوت دیدارهای نهایی لیگ برتر انتخاب شده اند، به وبلاگ تاوافی گفت: در مجموع می توان به عملکرد داوران در لیگ برتر نمره قبولی داد، چراکه اگر اشتباهی هم بطور سهوی اتفاق افتاده باشد در سرنوشت تیم ها و کشتی های حساس تاثیری نداشت.

وی در انتها اضافه نمود: ما با توجه به حساسیت های مسابقات نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی که قرار است بزودی در شهر یزد برگزار گردد، تمهیدات خاصی را در نظر داریم. از این رو داورانی برای قضاوت انتخاب شده اند که جزو مجرب ترین و کم اشتباه ترین داوران ما در طول رقابتهای لیگ محسوب می شوند. طبیعتا داوران درجه یک بین المللی در لیست داوران مسابقات حساس قرار داده شده اند تا درصد اشتباهات احتمالی به صفر برسد.

به گزارش وبلاگ تاوافی، برنامه مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی که روز سه شنبه 21 آبان ماه برگزارمی گردد به توضیح زیر است:

دیدارهای نیمه نهایی:

بازار بزرگ ایران - دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان (ساعت 9:00)

سینا صنعت ایذه- هیأت کشتی شهرستان سیرجان (ساعت 11:00)

دیدار رده بندی: (ساعت 16:00)

دیدار فینال: (ساعت 21:00)

منبع: خبرگزاری مهر

به "تمهیدات کمیته داوران کشتی برای مرحله نهایی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات کمیته داوران کشتی برای مرحله نهایی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید