خبرنگاران آمار فوت کرونا برای سومین روز متوالی در استان همدان صفر شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، همدان- خبرنگاران- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان طی هفته جاری برای سومین روز متوالی به صفر رسید به نحوی که از 72 ساعت گذشته تا به امروز هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش و ثبت نشده است.

خبرنگاران آمار فوت کرونا برای سومین روز متوالی در استان همدان صفر شد

دکتر محمد طاهری روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تاوافی گفت: مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تا به امروز یک هزار و 552 نفر است.

وی افزود: همچنین با شناسایی هفت بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در استان به 10 هزار و 636 نفر رسیده است.

دکتر طاهری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در 24 ساعت گذشته 203 مورد بود که از این تعداد 21 نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کووید 19 در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و شرایط جسمی 14 بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین شرایط بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز) در بیمارستان های اسدآباد 384، بهار 629، تویسرکان 674، رزن 465، درگزین 200، فامنین 189 و کبودراهنگ 683 نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و 932 نفر در ملایر، یک هزار و 177 نفر در نهاوند و چهار هزار و 21 نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان نهاوند در شرایط نارنجی و 9 شهرستان دیگر استان همدان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آمار فوت کرونا برای سومین روز متوالی در استان همدان صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار فوت کرونا برای سومین روز متوالی در استان همدان صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید