برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران ابلاغ می گردد

به گزارش وبلاگ تاوافی، سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برنامه استراتژیک دانشگاه تا سرانجام اردیبهشت ماه امسال تدوین، نهایی و به مراکز تحت پوشش ابلاغ خواهد شد.

برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران ابلاغ می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تاوافی، علی شجاعی سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران از تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه تا خاتمه اردیبهشت ماه امسال اطلاع داد.

سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر اضافه نمود: برنامه استراتژیک دانشگاه تا خاتمه اردیبهشت ماه امسال تدوین، نهایی و به مراکز تحت پوشش ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که مرحله آخر برنامه ریزی استراتژیک شامل آموزش تدوین استراتژی و اهداف اختصاصی با تدریس سیدین برگزار گردید، اضافه نمود: حدود 70 تا 80 درصد برنامه استراتژیک نوشته شده است.

شجاعی با اشاره به مرحله پیش برنامه ریزی و انجام کار های علمی، یادآور شد: در مرحله اول مباحث منظره، ماموریت و ارزش های سازمان آنالیز و در مرحله دوم تحلیل عوامل درونی و بیرونی سازمان مطرح شد.

به گفته وی کمیته های فرعی و افراد تسهیل گر مراحل تدوین برنامه استراتژیک را پیگیری کردند و در مرحله بعد برنامه استراتژیک به کمیته اجرایی ارسال و سپس برای تصویب نهایی در هیئت رئیسه دانشگاه مطرح می گردد.

سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: تا به امروز حدود دو هزار و 520 نفر ساعت کار اجرا شده و صد نفر از کارکنان واحد های تابعه دانشگاه در این برنامه حضور فعال داشتند که جای تقدیر دارد.

وی توضیح داد: حدود هفت هدف استراتژیک برای دانشگاه تایید و نهایی شده و بعد از تدوین برنامه استراتژیک، برنامه عملیاتی (6 ماهه یا یک ساله) واحد های مختلف معین و اجرایی می گردد.

شجاعی با قدردانی از حمایت رئیس دانشگاه و سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع گفت: در راستای اجرای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت وزارت بهداشت و با تدوین برنامه استراژیک امیدوارم بتوانیم به اهداف متعالی دست یابیم و هم به عنوان یک دانشگاه سرآمد مطرح باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران ابلاغ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران ابلاغ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید