آموزش های خود مراقبتی و سلامت روان در وبینار های آموزشی ویژه بانوان

به گزارش وبلاگ تاوافی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 از برگزاری سلسله وبینار های تخصصی ویژه بانوان در هفته ملی سلامت بانوان (سبا) با رویکرد آموزش های خود مراقبتی و سلامت روان اطلاع داد.

آموزش های خود مراقبتی و سلامت روان در وبینار های آموزشی ویژه بانوان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تاوافی، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، محمد جواد رشیدی در تشریح این خبر گفت: همزمان با شروع هفته ملی سلامت بانوان ایرانی (سبا) با توجه به رعایت اصول فاصله ایمن جمعی و لزوم ترغیب شهروندان به ماندن در خانه، سلسله وبینار های تخصصی ویژه بانوان با رویکرد ارتقای آگاهی زنان نسبت به موضوعات سلامت محور در روز های 8 و 9 آبان ماه در فضای علمی skyroom به صورت زنده در حال برگزاری است.

رشیدی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آگاهی بخشی به شهروندان در مورد این بیماری و ارائه راه چاره های موثر، هفته سلامت زنان فرصت مغتنمی شد تا مباحث مرتبط با سلامت روان و خودمراقبتی برای مقابله با کرونا ویروس به بانوان آموزش داده گردد.

او ادامه داد: در این وبینار ها که با حضور روان شناسان مجرب جهاد دانشگاهی علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد؛ مباحث مهمی از جمله زنان و مدیریت سلامت روان در بحران کرونا و زنان و مدیریت سلامت خانواده در بحران کرونا آموزش داده می گردد.

بر اساس این گزارش وبینار های آموزشی روز های شنبه و یکشنبه 8 و 9 آبان ساعت 15 برگزار و علاقمندان می توانند به وسیله لینک https://www.skyroom.online/ch/jdsbm/meeting25 به این نشست وارد شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آموزش های خود مراقبتی و سلامت روان در وبینار های آموزشی ویژه بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های خود مراقبتی و سلامت روان در وبینار های آموزشی ویژه بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید