خوزستان قهرمان مسابقات بیماران خاص منطقه ای کشور

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران/خوزستان عنوان قهرمانی مسابقات بیماران خاص و پیوند اعضا منطقه ای کشور به خوزستان رسید.

خوزستان قهرمان مسابقات بیماران خاص منطقه ای کشور

جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت و گو با وبلاگ تاوافی، اظهارکرد: مسابقات ورزشی منطقه ای بیماران خاص و پیوند اعضا کشور با حضور استان های خوزستان، قم، همدان و اروند از هشتم تا دهم دی ماه به میزبانی استان خوزستان در شهرستان دزفول در چهار رشته تنیس روی میز، دارت، شطرنج و تیراندازی آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر 30 و بالای 30 سال برگزار گردید.

وی بیان نمود: در سرانجام مسابقات که داری سطح بالایی بود، در رده آقایان و بانوان خوزستان قهرمان شد، همدان به مقام دومی رسید و قم و اروند به ترتیب مقام سوم مشترک را کسب کرد.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان اضافه کرد: اهدا 64 مدال به ورزشکاران برتر باعث ایجاد شور و نشاط در بین همگان شد، ضمن این که میزبانی شایسته و برگزاری خوبِ مراسم اختتامیه باعث رضایت مندی کامل تیم های شرکت کننده بود.

وی ضمن تشکر از تمامی افرادی که نقشی در میزبانی داشتند و بعلاوه امین رستمی و مهرداد نکوییان رئیس و دبیر هیات ورزش بیماران خاص دزفول، گفت: باید دست تک تک ورزشکاران بیماران خاص دزفول را که در این 3 روز شبانه روز در حال خدمت بودند را بوسید. بعلاوه در مراسم اختتامیه از خانواده رئیس فقید هیات شهرستان دزفول و چهار نفر از ورزشکارانی که آسمانی شدند تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خوزستان قهرمان مسابقات بیماران خاص منطقه ای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان قهرمان مسابقات بیماران خاص منطقه ای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید