رئیس کمیته المپیک ژاپن: وضعیتی داریم که قبلا کسی تجربه نکرده، پیشنهاداتی درباره لغو بازی ها شنیده ایم

به گزارش وبلاگ تاوافی، ما نگرانی های زیادی را در خصوص اینکه بازی های المپیک برگزار می گردد یا خیر داریم. پیشنهاداتی هم درباره لغو بازی ها شنیده ایم.

رئیس کمیته المپیک ژاپن: وضعیتی داریم که قبلا کسی تجربه نکرده، پیشنهاداتی درباره لغو بازی ها شنیده ایم

رئیس کمیته المپیک ژاپن گفت: ما در شرایطی قرار داریم که کسی قبلا آن را تجربه ننموده است.

رئیس کمیته المپیک ژاپن: شرایطی داریم که قبلا کسی تجربه ننموده/پیشنهاداتی درباره لغو بازی ها شنیده ایم

به گزارش فارس، در طول چند هفته گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن افزایش یافته و بعضی از مناطق آمار بیشتری را از شروع بحران ثبت نموده اند.

روز سه شنبه توکیو 143 مورد مبتلا به کرونا داشته که شمار مبتلایان را به 8 هزار مورد رسانده است.

یاماشیتا رئیس کمیته المپیک ژاپن و قهرمان سابق جودو در این باره گفت: ما نگرانی های زیادی را در خصوص اینکه بازی های المپیک برگزار می گردد یا خیر داریم. پیشنهاداتی هم درباره لغو بازی ها شنیده ایم.

وی اضافه کرد: ما در شرایطی قرار داریم که هیچ کس قبلا آن را تجربه ننموده است. ما روی این موضوع تمرکز داریم که باید چه کاری انجام دهیم.

رئیس کمیته المپیک ژاپن با اشاره به شرایط اقتصادی این کمیته اعلام نمود: با این شرایط فکر می کنم بهترین راه این است که پول قرض بگیریم. بازی هایی که قرار بود برگزار گردد بسیار زیباست و من تجربه آن را دارم اما در حال حاضر اولویت ما سلامتی و امنیت است. ما حمایت شهروندان ژاپنی را نخواهیم داشت مگر اینکه بخواهیم بازی ها را ساده برگزار کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد موفقیت ژاپن در برگزاری بازی های سال آینده، شانس این کشور را برای دریافت میزبانی بازی های زمستانی 2030 افزایش می دهد.

منبع: عصر ایران

به "رئیس کمیته المپیک ژاپن: وضعیتی داریم که قبلا کسی تجربه نکرده، پیشنهاداتی درباره لغو بازی ها شنیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته المپیک ژاپن: وضعیتی داریم که قبلا کسی تجربه نکرده، پیشنهاداتی درباره لغو بازی ها شنیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید