سولسشایر: ذهنیت دخه آ آنقدر قوی است که می داند باید خودش را برای بازی ها آماده کند

به گزارش وبلاگ تاوافی، سرمربی نروژی شیاطین سرخ ضمن حمایت از دروازه بان اسپانیایی اش، اطلاع داد اریک بایی به بازی با وستهام نخواهد رسید.

سولسشایر: ذهنیت دخه آ آنقدر قوی است که می داند باید خودش را برای بازی ها آماده کند

به گزارش وبلاگ تاوافی، اولگنارسولسشایر که تیم تحت هدایتش پس از شکست 3 بر یک مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس و از دست رفتن جامی دیگر، فردا شب (چهارشنبه) در هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس پذیرای وستهام است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: وقتی شما در یک بازی تن به شکست می دهید، از این بابت لطمه می خورید و ناامید می شوید اما به هر حال باید روی بازی بعدی تان تمرکز کنید. شکست اما سرانجام جهان نیست. حالا کار ما باید طبق روال عادی باشد و تنها روی بازی بعدی مان تمرکز کنیم. ما در این باشگاه در موارد زیادی عقب گردهایی داشته ایم، ما در بازی های بزرگی شکست خورده ایم اما در ادامه اوضاع را تغییر داده ایم. این کاری است که حالا باید انجامش دهیم.

سولسشایر که شاگردانش با پیروزی در بازی فردا شب می توانند تا حدود زیادی سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی نمایند، توضیح داد. شما همواره می خواهید بخشی از بزرگترین تورنمنت ها باشید و این یک جذابیت است اما منچستریونایتد به اندازه کافی جذاب است. حالا همه می توانند ببینند که ما در راه رسیدن به چیزهای بهتری هستیم و این را به خوبی حس می کنم.

وی همچنین درباره دروازه بان اسپانیایی اش که در بازی با چلسی اشتباهات فاحشی مرتکب شد، گفت: قرار نیست این کنفرانس خبری داوید دخه آ گردد. ما فقط می خواهیم کنار هم باشیم. ذهنیت داوید آنقدر قوی است که می داند باید وظیفه اش را در تمرینات انجام دهد و خودش را برای بازی ها آماده کند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در مواجهه با این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که دخه آ در بازی فردا جای خود را به سرخیو رومرو بدهد؟، تأکید کرد: این کار شما وبلاگ تاوافی است که در این باره حرف بزنید و چیزهایی بنویسید، کار من آماده سازی تیم برای بازی با وستهام است. ما درباره فرد خاصی صحبت نمی کنیم چون کسی در اینجا نمی ترسد که ما فشار بیشتری به او وارد کنیم.

وی درباره شرایط مدافع ساحل عاجی اش که در بازی با چلسی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر مجبور به ترک زمین شد، یادآور شد: من فکر نمی کنم اریک بایی آماده این بازی باشد. من امروز صبح هم او را ندیدم. به غیر از بایی بقیه بازیکنان، آماده بازی هستند. ما با هم متحد هستیم، قوی می مانیم و در دو بازی به جامانده شانس خوبی را برای خودمان متصور هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: ذهنیت دخه آ آنقدر قوی است که می داند باید خودش را برای بازی ها آماده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: ذهنیت دخه آ آنقدر قوی است که می داند باید خودش را برای بازی ها آماده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید