فرار نافرجام آتش از شلاق آتش نشانان اهوازی

به گزارش وبلاگ تاوافی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 18 عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اطلاع داد.

فرار نافرجام آتش از شلاق آتش نشانان اهوازی

به گزارش از ، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام 18 عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت 2 و 24 دقیقه آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان نفت 4 واقع در کوی مهدیس با کوشش آتش نشانان مهار شد.

او به مهار آتش سوزی 2 واحد پایه برق در کوی مهدیس و کوی ملت خیابان یک پاستور و حریق ترانس برق در فاز 2 پادادشهر منازل لوله سازی با فداکاری آتش نشانان انجام شد، گفت: حریق پراید در ساعت 6 و 3 دقیقه در منطقه گلستان نبش خیابان اسفند به دلیل اتصال برق جعبه فیوز درون کابین خودرو مهار شد.

قنبری به اطفای حریق ساینا در ساعت 8 و 44 دقیقه در شهرک حفاری، خیابان فتح 5 به دلیل اتصال برق موتور خودرو و مهار آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت 11 و 31 دقیقه در خیابان نظامی بین سیروس و نادری با کوشش آتش نشانان اشاره و توضیح داد: مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت 15 و 51 دقیقه در خیابان 61 فاز 2 پادادشهر، اطفای حریق آسانسور مجتمع مسکونی در ساعت 16 و 36 دقیقه در مجتمع مسکونی در کوی ملت خیابان 21 اقبال به دلیل اتصال کابل برق آسانسور و خاموش کردن آتش در ساختمان متروکه در ساعت 19 و 10 دقیقه در 24 متری خیابان وکیلی از دیگر عملیات های صورت گرفته طی دیروز بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به عملیات اطفای حریق منزل مسکونی با شجاعت آتش نشانان در ساعت 19 و 28 دقیقه در کیان آباد، خیابان 23 شرقی که به دلیل اتصال برق لباسشویی اتفاق افتاده بود اشاره نمود و گفت: برخورد یک دستگاه سوناتا در ساعت 20 و 32 دقیقه در زیر پل روگذر چهار شیر با ستون های پل آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آن ها با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی راننده خودرو را که مصدوم شده بود با ابزار نجات از اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس 115 تحویل دادند.

او بیان داشت: آتش سوزی جعبه برق منزل مسکونی در ساعت 20 و 36 دقیقه، حریق طبقه بالا منزل ویلای در ساعت 21 و 17 دقیقه در منطقه سپیدار خیابان 33، آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت 22 و 21 دقیقه در منطقه صد دستگاه خیابان یک ترابری و حریق پشت بام منزل مسکونی در ساعت 2 و 34 دقیقه در منطقه پردیس 24 متری با کوشش آتش نشانان با موفقیت مهار شدند.

قنبری اضافه کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به دلیل خرابی قفل درب در کوی جواهری و عملیات نجات از کابین آسانسور مجمتع مسکونی در منطقه کیان آباد، 5 شهروند را نجات دادند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فرار نافرجام آتش از شلاق آتش نشانان اهوازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار نافرجام آتش از شلاق آتش نشانان اهوازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید