اخبار صنعت

ایگل کرمان موتور معرفی گردید ، مشخصات فنی و امکانات نهایی

ایگل کرمان موتور در واقع همان جک j4 نو است. این خودرو در مشخصات فنی، ظاهر و امکانات تغییراتی دارد. مشخصات فنی و امکانات نو خودرو چیست؟

10 بهمن 1402

با احیای شورای گردشگری در پی تسهیل و برطرف مسائل گردشگری هستیم

ایرنا/ براساس سخنان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان، با احیای شورای گردشگری در پی تسهیل و برطرف مسائل گردشگری هستیم.

12 مهر 1402

معرفی و گزیده نقدهای فیلم اکشن رها شده (Ghosted)؛ پرخرجِ کلیشه ای

رها شده (Ghosted) اکشن پرستاره و پرخرج اپل تی وی پلاس به تازگی منتشر شده و علیرغم پیش بینی ها نتوانست آن طور که باید و شاید ظاهر گردد و در جلب نظر منتقدان و مخاطبان ناموفق بود. نظرات انتقادی نسبت به فیلم تازه کریس ایوانز و آنا د آرماس به میزان ای منفی بود که...

12 اردیبهشت 1402

معاون وزیر صنعت: هواپیمای ایرانی 100 نفره تا دوسال دیگر ساخته می گردد

منوچهر منطقی: هواپیماهای 150نفر به بالا جزو راهبردهاست که باید از سازندگان رده یک جهان به صورت نو یا کارکرده تأمین کنیم.

23 فروردین 1402

کاشیکاری در خانه پدری!

همین حوالی، در هیاهوی شهر، دستانی هنرمند، نقش و نگار می کشند بر دیوارهای سخت و محکم زندگی تا شاید لطافت زندگی در شهر حفظ گردد؛ تا تازه گردد جسم و جانمان به تماشا طبیعتی که حالا با رنگ و نقشی زمینی فضای شهرمان را طراوتی دوباره بخشیده است.

20 فروردین 1402

رئیسی: انگلیسی ها و آمریکایی ها تصور می نمایند که فقط آن ها توانایی انجام کار های مهم و پیچیده را دارند

رئیس جمهور گفت: انگلیسی ها و آمریکایی ها به غلط تصور می نمایند که فقط آن ها توانایی انجام کار های مهم و پیچیده را دارند و این تصور را در رفتارشان نسبت به دیگر ملت ها اعمال و آن ها را تحقیر می نمایند، اما امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی...

29 اسفند 1401

واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام

رئیس سازمان محیط زیست گفت: حتی انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت بام می رود و این بهترین راه برای آفتاب گیری است.

3 اسفند 1401

معرفی و خرید 3 نهال گردو که 250 کیلوگرم باردهی دارد

خرید و کاشت نهال گردو در بهمن ماه سود زیادی برای باغداران و کشاورزان دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا 3 نهال گردویی را به شما معرفی کنیم که تا 250 کیلو باردهی دارد.

30 بهمن 1401

زندگینامه یک نابغه: ارشمیدس که بود؟

ارشمیدس ریاضی دان و دانشمند برجسته با اختراعات شگرف خود در دهه های پیش از میلاد، یاری بزرگی به پیشرفت علوم مختلف کرد.

22 بهمن 1401

قایق شیشه ای لوکس که شما را نامرئی می نماید

جوزف فواکیس طراح مشهور ایده قایق تفریحی 88 متری نامرئی به نام پگاسوس را به اشتراک می گذارد که از شیشه آینه ای ساخته شده است تا آسمان و دریا را منعکس کند. با تحقق این طرح احتمالا راه جدیدی گشورده خواهد شد تا بعضی بتوانند به طور مخفیانه به نقاط مختلف جهان...

21 بهمن 1401

رکورد خاص ساپینتو در استقلال

ریکاردو ساپینتو توانست یک رکورد خاص را با استقلال به ثبت برساند. او در ملاقات با نفت مسجدسلیمان دروازه بان سوم تیمش را هم به بازی گرفت تا با گذشت حدود دو سوم از فصل جاری، همه بازیکنان خود را در این فصل به میدان بفرستد.

20 بهمن 1401

تمرینات اختصاصی ، انفرادی وریا برای بازگشت

وریا غفوری که بعد از خاتمه همکاری با استقلال راهی اهواز شده بود تا زیر نظر جواد نکونام و در فولاد کار را دنبال کند، بعد از نیم فصل پرماجرا در این تیم، از جمع قرمزپوشان جدا شد.

13 بهمن 1401

فوت یک زن در صف نفت در سیستان وبلوچستان

معاون امنیتی و سیاسی فرماندار فنوج بعلاوه با بیان اینکه یکی از مسائل شهرستان فنوج کمبود مراکز عرضه سوخت است، گفت: این اتفاق باعث می گردد که عرضه سوخت به کندی انجام گردد.

10 بهمن 1401

پیغام خطرناک بودجه برای اقتصاد ایران، شقاقی: بودجه ای نوشتیم که فقط حقوق و دستمزد پرداخت کنیم

پس از کش و قوس های فراوان و با 36 روز تاخیر، بالاخره لایحه بودجه سال 1402 به مجلس رفت؛ بودجه ای که قرار بود همراهی برنامه هفتم توسعه را با خود داشته باشد، اما در نهایت دولت از مجلس خواست که رنامه ششم توسعه تا تصویب برنامه هفتم تمدید گردد.

26 دی 1401

آیا برترین هتل های ترکیه را می شناسید؟؟

سفر به ترکیه یک اقدام متعادل بین مدرن و قدیمی است و محلی معتبر و لوکس و جایی که شرق به غرب می رسد است. از آنجایی که مسافران زیادی به این نتیجه می رسند که سفر به ترکیه چقدر زیبا، متنوع و ارزان است صنعت توریستی ترکیه در سال های اخیر رشد نموده است. شما می توانید...

20 دی 1401

عایدی گردشگری بر عایدی نفت پیشی می گیرد

مقامات عربستان سعودی با اعلام این که در آینده نزدیک عایدی حاصل از گردشگری بر عایدی حاصل از نفت پیشی می گیرد، درصدد اجرای سیاست جایگزینی و الویت گردشگری به جای صنعت نفت هستند.

4 دی 1401

اولویت در اجرای پروژه های فناورانه شورورزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، روند تخریب محیط زیست ایران و بروز خشکسالی در منطقه ها مختلف یکی از معضلاتی است که اگر پاسخی درست و درخور به آن داده نشود؛ چالش های جدی گریبان گیر کشور خواهد شد.

9 آذر 1401

شانزدهمین جلسه شورای اسلامی استان

معضل دریاچه ارومیه، بیمه محصولات کشاورزی، تسریع در اجرای طرح های هادی روستایی از جمله موضوعاتی بود که در شانزدهمین جلسه شورای اسلامی استان مطرح شد.

3 آذر 1401

استخراج سالانه 12 میلیون تن مواد معدنی از معادن فعال

سالانه 12 میلیون تن مواد معدنی از معادن فعال استان کرمانشاه استخراج می گردد.

22 آبان 1401

دیدگاه های عبدالملکی درباره منطقه ها آزاد، تشکیل منطقه ها آزاد تازه سرعت می گیرد

پس برکناری سعید محمد بعد از حدود یک سال از سمت دبیری شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری - صنعتی و ویژه مالی، این شورا به مدت یک ماه به وسیله سرپرست (نصرالله ابراهیمی) اداره شد تا قرعه این سمت به نام حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشین کار دولت سیزدهم افتاد.

18 آبان 1401
تعداد: (152)