پرسپولیس جانشین مهدی ترابی را پیدا کرد؟

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران: با وجود آنکه رقابت های این فصل هنوز تمام نشده، ولی تب و تاب پرسپولیسی ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل پیش رو ادامه دارد. این تیم که این روز ها با اختلاف 6 امتیاز نسبت به استقلال در رده دوم جدول واقع شده است و از رقابت های جام حذفی هم کنار رفته کار دشواری برای تکرار قهرمانی در لیگ پیش رو خواهد داشت.

پرسپولیس جانشین مهدی ترابی را پیدا کرد؟

به گزارش وبلاگ تاوافی، مسائل پرسپولیس فقط معطوف به این موارد نمی گردد؛ این تیم که در ابتدای همین فصل چندین مهره تاثیرگذارش را از دست داده ممکن است در انتهای فصل جاری دوباره 2 بازیکن کلیدی اش به نام های مهدی ترابی و میلاد سرلک را هم از دست بدهد. البته ظاهرا این بار مسئولان باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و قبل از خالی ماندن دستشان اقدامات لازم را صورت داده اند. آنطور که از منابع نزدیک باشگاه خبر می رسد پرسپولیس در نظر دارد کار های انتقال سعید صادقی به این باشگاه را زودتر از هر زمان دیگری نهایی کند تا اگر مهدی ترابی را از دست داد، بازیکنی با همان ویژگی ها در اختیار داشته باشد.

صادقی هافبک تیم گل گهر در زمره برترین های این فصل لیگ است؛ او با زدن 7 گل در حال حاضر در رده چهارم گلزنان برتر لیگ ایستاده و با دادن 10 پاس گل به همتیمی هایش، بالاتر از همین مهدی ترابی، برترین پاسور لیگ محسوب می گردد.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس جانشین مهدی ترابی را پیدا کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس جانشین مهدی ترابی را پیدا کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید