هر وقت خواستیم به استقلال فشار آوردیم، شایسته کسب سه امتیاز بودیم

به گزارش وبلاگ تاوافی، حساس ترین ملاقات هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت 16:15 دقیقه امروز شنبه 13 آذر به قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران شروع شد که این ملاقات با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

هر وقت خواستیم به استقلال فشار آوردیم، شایسته کسب سه امتیاز بودیم

یحیی گل محمدی در خصوص این ملاقات گفت: بازی امروز جاندار بود و بیشتر جریان بازی در اختیار ما بود. موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم. هر وقت توانستیم روی زمین به حریف فشار آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در دو سه صحنه اتفاقاتی از سوی داور افتاد که جریان بازی را به نفع حریف کرد. باید به روزبه چشمی بابت خطا کارت زرد می داد اما به او اخطار نداد ولی به من و امید عالیشاه کارت داد. در مجموع بازی سختی برای قضاوت بود و در مجموع تیم داوری خوب بود.

گل محمدی ادامه داد: هم بازی خوبی انجام دادیم و ریتم بازی را هم توانستیم کنترل کنیم. هر وقت لازم بود توانستیم ریتم بازی را حفظ کنیم. از بازیکنانم تشکر می کنم. باید خودمان را برای ملاقاتهای بعدی آماده کنیم.

گل محمدی درباره حضور تک مهاجم در ترکیب پرسپولیس اضافه نمود: با دو مهاجم بازی می کردیم. هم عیسی آل کثیر و هم امید عالیشاه در زمین حضور داشتند. با اضافه شدن عالیشاه در خط هافبک می توانستیم حفظ توپ داشته باشیم. اگر می توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم برنده زمین می شدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملی نشدن وعده های اقتصادی از سوی مدیریت باشگاه تاکید نمود: همه می دانند چقدر مشکل اقتصادی داشتیم و داریم. البته امروز آقای صدری 15 درصد واریزی داشتند. زحمت زیادی کشیده می گردد. این زحمت ها شاید کافی نباشد و این موضوع بیشتر به تصمیم گیرندگان مربوط می گردد. ما هم تا جایی که می توانیم این موضوع را بیان می کنیم. ما تا جایی که می توانیم روی امور روحی و روانی بازیکنان کار می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هر وقت خواستیم به استقلال فشار آوردیم، شایسته کسب سه امتیاز بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر وقت خواستیم به استقلال فشار آوردیم، شایسته کسب سه امتیاز بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید