شکوری جواد نکونام را سرمربی استقلال می داند

به گزارش وبلاگ تاوافی، هادی شکوری درباره حواشی مربوط به نیمکت استقلال و خداحافظی فرهاد مجیدی بیان کرد: قبل از هرچیز جا دارد به طرفداران استقلال بابت قهرمانی این تیم تبریک بگویم. به کادرمدیریتی و کادرفنی تیم و بعلاوه بازیکنان هم خسته نباشید می گویم. من فکر می کنم نباید بحث خداحافظی فرهاد مجیدی را خیلی پیچیده کنیم. عرف فوتبال جهان همین است. قطعا مجیدی پیشنهاد خیلی خوبی دارد که چنین تصمیمی گرفته است. شاید طرفداران استقلال کمی ناراحت باشند، اما به هر حال باید کمی هم ایشان را درک کنیم. مجیدی با هر مسئله ای که بود و بدرفتاری هایی که دید ایستاد و با اقتدار و با رکورد های درخشان تیم را قهرمان کرد و شخصیت قهرمانی را به تیم برگرداند.

شکوری جواد نکونام را سرمربی استقلال می داند

او ادامه داد: هواداران استقلال در این مقطع باید یاری نمایند تا تیم در برترین شرایط باقی بماند. برای مجیدی هم باید احترام قائل شویم، چون او به هر حال به تیم یاری نموده است.

مدافع سابق آبی ها نظرش درباره مربی بعدی استقلال را اینطور بیان نمود: نظر من این است مربی بعدی هرکسی که باشد مسئولیت سنگینی خواهد داشت. توقع هواداران استقلال بالا رفته و امیدوارم مسئولان باشگاه هرچه سریع تر تصمیمی بگیرند که به نفع باشگاه باشد.

شکوری که در پاس تهران سابقه کار کردن با مصطفی آجورلو را دارد، بعلاوه گفت: من قبلا هم گفتم استقلال و پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست. اول فصل که آقای آجورلو تشریف آوردند، بسیار راضی شدم، چون سوابق مدیریتی ایشان تعیین شد. ایشان آزمون و خطایش را در جا های دیگر پس داده بود و مدیریتی بسیار توانمند وباتجربه محسوب می گردد. در استقلال هم دیدیم که با کمترین اشتباه و مدیریتی قدرتمند حداکثر آرامش را به تیم تزریق کرد و نتیجه اش این شد که تیم با اقتدار به قهرمانی رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که در شرایط کنونی گزینه ایرانی برای استقلال مناسب است یا خارجی، گفت: من فقط می گویم مربی ای باید راهنمایی استقلال را برعهده بگیرد که شناخت خوبی از فوتبال ایران و استقلال داشته باشد. اگر قرار بر گزینه خارجی است نمی توان ریسک کرد و مربی ای را آورد که شناختی از ایران ندارد.

شکوری که در پاس تهران با جواد نکونام همبازی بوده، درباره مطرح شدن نام او برای سرمربیگری استقلال اضافه نمود: نکونام جزو سرمایه های فوتبال ما است و تجربیات خوبی از مربیگری در تیم های دیگر به دست آورده است. استقلال مربی ای می خواهد که بتواند تیم را با همین پرستیژ در راستا موفقیت ادامه بدهد و نکونام گزینه ای است که می تواند به موفقیت های استقلال تداوم ببخشد. او فوتبال ایران را بلد است و می تواند تیم را در راستا موفقیت حفظ کند.

مدافع استقلال در انتها اضافه نمود: من امیدوارم برترین تصمیم گرفته گردد، اگر استقلال زمان را از دست ندهد، قطعا سال بعد هم مدعی اصلی قهرمانی است؛ چراکه شخصیت قهرمان به تیم برگشته و این در فصل تازه به تیم بسیار یاری خواهد نمود. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و شادی هواداران استقلال تداوم داشته باشد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "شکوری جواد نکونام را سرمربی استقلال می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری جواد نکونام را سرمربی استقلال می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید