کمالوند: نتایجی که گرفتیم با عملکردی که داشتیم تناسب ندارد

به گزارش وبلاگ تاوافی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش پیش از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز توضیحاتی را اعلام کرد.

کمالوند: نتایجی که گرفتیم با عملکردی که داشتیم تناسب ندارد

به گزارش وبلاگ تاوافی، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز گفت: متاسفانه با وجود این که در 4، 5 بازی گذشته خوب بازی کردیم، اما نتوانستیم به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب و هجومی 3 امتیاز را کسب کنیم تا جایگاهمان در جدول بهتر گردد.

کمالوند درباره شرایط روحی بازیکنانش گفت: پس از بردی که در جام حذفی داشتیم توانستیم از نظر روانی، بازیکنان را آماده بازی فردا کنیم. از تیم فجر سپاسی شناخت داریم و می دانیم که حریف تیمی سخت کوش و دونده است. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار نموده ایم و امیدواریم 3 امتیاز را به دست آوریم.

کمالوند ادامه داد: ما از ابتدای کار هم می دانستیم کارمان سخت است. من کمتر از 20 روز قبل از شروع لیگ تیم را تحویل گرفتم و قولی که به مسئولان باشگاه دادم این بود که تیم را در لیگ برتر نگه دارم و روی قولم نیز هستم. نه تنها نفت مسجد سلیمان در لیگ می ماند، بلکه نتایج خوبی کسب می کنیم. فوتبالی که بازی نموده ایم با نتایجی که به دست آورده ایم اصلا تناسب نداشته است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: مصدومیت های پی در پی بازیکنان مان طی هفته های گذشته ما را اذیت نموده است و امیدوارم در ادامه تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. یکی، 2 مصدوم داریم که کادرپزشکی در حال رسیدگی به شرایط آن ها هستند تا فردا از تمام نفرات مان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

  • مصاف فرهاد با پدیده قعر جدولی / ملاقات پیکان با سپاهان در صدر به لطف بازیکن گابنی + فیلم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمالوند: نتایجی که گرفتیم با عملکردی که داشتیم تناسب ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: نتایجی که گرفتیم با عملکردی که داشتیم تناسب ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید