کمیل قاسمی: برای یاری به هموطنانم راهی گیلان شدم

به گزارش وبلاگ تاوافی، دارنده مدال طلای المپیک لندن در رشته کشتی آزاد گفت: هر ورزشکاری وظایفی بر عهده اش است و من هم بر حسب مسئولیتی داشتم برای یاری به هموطنانم راهی گیلان شدم.

کمیل قاسمی: برای یاری به هموطنانم راهی گیلان شدم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تاوافی، کمیل قاسمی در تبادل نظر با پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دلیل حضورش در استان گیلان و کمک به مردم آن منطقه گفت: به هر حال به عنوان یک ورزشکار وظایفی بردوشم است که باید در کنار مردم حضور پیدا می کردم. در این شرایط قهرمان و غیرقهرمان ندارد و همه باید در حد توانایی های مان به یکدیگر کمک کنیم.

وی ادامه داد: به همت مؤسسه خیریه خادمین حضرت علی (ع) که تعدادی از اهالی کشتی از جمله رسول خادم هم عضو آن هستند به این فکر کردیم که پس از کمک رساندن به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان به مردم گیلان کمک کنیم. دلیلش هم این بود که در استان گیلان مردم و درمانگاه ها به اقلام بهداشتی احتیاج دارند ...

دارنده مدال نقره المپیک 2016 ریو گفت: به همین بهانه از شرق استان گیلان به شهر های لاهیجان، آستانه اشرفیه و رودسر رفتیم و در حد توان مان چیز هایی که تهیه شده بود را در اختیارشان قرار دادیم.

قاسمی گفت: مؤسسه شماره حسابی را برای افراد خیّر اعلام نموده که با کمک های رسیده ما هم اقلام مورد احتیاج را خریداری نموده و در اختیار مراکز درمانی قرار دادیم تا سهم اندکی در این مبارزه همگانی داشته باشیم.

نایب قهرمان دنیا در مسابقات 2014 تاشکند در دسته 125 کیلوگرم کشتی آزاد در انتها شرح داد: اگر همه مردم به رعایت نکات بهداشت توجه داشته باشند ان شاالله به زودی و با کمترین تلفات جانی برای هموطنان مان از این شرایط خارج می شویم. قطعا بهترین پیشگیری برای کرونا در خانه نشستن و بیرون نرفتن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کمیل قاسمی: برای یاری به هموطنانم راهی گیلان شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیل قاسمی: برای یاری به هموطنانم راهی گیلان شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید