گل محمدی: جو دادند؛ گل پاکدل سالم بود!

به گزارش وبلاگ تاوافی، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک - یک تیمش در خانه گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: بازی در مجموع جاندار و خوب بود. این یکی از بازی های خوب لیگ بود. ما آغاز خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. موقعیت داشتیم زودتر هم به گل برسیم. تیم حریف با بازی بلند و مستقیم توانست بازی را به زمین ما بیاورد و آنجا دنبال گرفتن خطا یا کسب موقعیت گل بود که روی یک ایستگاهی پیروز شد. انتظار خوردن این نوع گل را نداشتیم.

گل محمدی: جو دادند؛ گل پاکدل سالم بود!

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم بازی متعادل بود و موقعیت زیادی روی دروازه ها نبود. در مجموع فکر می کنم سرعت بازی خوب بود و هم از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی بازی خوبی بود. گل گهر هم یکی از تیم های خوب لیگ است و اگر آن اتفاق برای شان نمی افتاد و هفت امتیاز کسر نمی شد، می توانست یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. به هر دو تیم به خاطر بازی شجاعانه ای که انجام دادند تبریک می گویم. نتیجه تساوی هم در مجموع عادلانه بود و فکر می کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در نیمه دوم یک تعویض دفاعی داشته و فرشاد فرجی را به زمین آورده است، گفت: در طول مسابقه تیم حریف با بازی بلند می خواست سریع تر به دروازه ما برسد. ما با این کار قامت تیم را بلندتر کردیم و بعد از دو تعویض قدرت سرزنی تیم ما بهتر شد. در نیمه دوم روی ضدحمله موقعیت های خوبی داشتیم، ولی بازی در کل تحت تأثیر گل ما بود. فکر می کنم خیلی شلوغ کاری کردند. در این صحنه روی گل سالم ما خیلی بحث کردند. داور هم تحت تأثیر جو بازی نهاده شد و در خیلی ها از صحنه ها مثل جایی که ترابی را پشت محوطه زدند، گذشت کرد. موقعیت های خوبی در حمله داشتیم و خطاهایی زیادی که تیم حریف کرد را داور نمی گرفت. فکر می کنم داور تحت تأثیر آن صحنه نهاده شده بود. باید صحنه را دقیق تر ببینیم، ولی شلوغ کاری حریف بیش از اندازه شد و داور کمی بازی را از دست داد.

گل محمدی در واکنش به سؤالی درباره نقطه ضعف پرسپولیس روی اشتباهات حامد لک در خروج و بازی با پا، توضیح داد: انتظار از حامد به خاطر عملکردش در دو سال گذشته زیاد است. خودم من هم انتظار دریافت این گل را نداشتم. او می توانست زودتر بیاید و توپ را جمع کند، ولی ما بازی های خوبی از او دیده ایم و گل خوردن فقط مختص دروازه ما نیست و نبوده است.

وی در خصوص اینکه جذب بازیکن خارجی در چه مرحله ای قرار گرفته است، گفت: فعلاً به جای نرسیده است، هنوز گزینه ها و فیلم هایی را که می فرستند نگاه می کنیم. واقعاً وقت زیادی از ما گرفته می گردد، ولی جذب بازیکن در این مقطع از فصل که بیشتر بازیکنان بی کیفیت هستند سخت است، ولی فیلم ها را نگاه می کنیم و هنوز هیچ گزینه ای مدنظر ما نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه قوانین سازمان لیگ هم دست و پا گیر شده است، مطرح کرد: قوانین مسئله ای ندارد، مشکل شرایط اقتصادی باشگاه است. نمی خواهم زیاد در خصوص مسائل اقتصادی صحبت کنم، ولی الان کمترین درصد دریافتی در کل لیگ برای تیمی است که پنج سال قهرمان شده و در حال حاضر تیم دوم جدول است. فقط 35 درصد پرداخت شده و تیم ما کمترین اندازه دریافتی را داشته است. امروز هم قرار بود پرداختی داشته باشند، ولی آنقدر رقم پرداختی کم بود که هیچکدام از بچه ها راضی نشدند این مبلغ را دریافت نمایند. این مسائل اقتصادی واقعاً ضربات جبران ناپذیری به تیم ما زده است. متأسفانه هنوز هم حل نشده است. علیرغم این همه فشاری که خود من با استعفا آوردم، هنوز این مسائل وجود دارد. روزهای طلایی را در نقل وانتقالات از دست دادیم و پنجره ما بسته بود. همه این مسائل به خاطر مسائل اقتصادی بود. هنوز هم بازیکنان ما درگیر این مسائل هستند و هیچ انگیزه ای به وسیله پاداش به وجود نمی آورند. دوست ندارم در خصوص این مسائل حرف بزنم، ولی می گویم تا این مسائل را انتقال دهم تا مسائل زودتر حل گردد و یکی تکانی به خودش بدهد، ولی کو گوش شنوا! درویش هم از زمانی که آمده با انبوهی از مسائل و اوج بحران روبرو بوده است. او هم زحمتش را می کشد، ولی برای حل مسائل کافی نیست. او از صبح زود در باشگاه است، ولی هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

گل محمدی درباره اینکه آیا به نظرش گل پاکدل هند نبوده است، مطرح کرد: اصلاً و به هیچ وجه هند نبود. صحنه را دیدم و بچه های بررسی هم دیدند. نمی دانم قانون را می دانید یا نه؛ اگر توپ به دستش هم خورده باشد بالای کتف خورده و به هیچ وجه هند نیست. دوستان کمی قانون داوری را مطالعه نمایند. آنقدر جو داوری را امروز خراب کردند که بازی از دست داور خارج شد. به هیچ وجه هند نبود، ولی تا آخر بازی به داور فشار آوردند. حتی آخر بازی هم این صحبت را می کردند و این جو را بر علیه داور سنگین نموده بود. داور هم تحت تأثیر آن صحنه نهاده شده بود.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: جو دادند؛ گل پاکدل سالم بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: جو دادند؛ گل پاکدل سالم بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید