اخبار مجلس

واشنگتن باید نگران موشک های مافوق صوت چین باشد

ایرنا نوشت: قانون گزاران آمریکایی بار دیگر از شرایط تسلیحات مافوق صوت آمریکا ابراز نگرانی کردند و داگ لمبورن، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی در این راستا گفت واشنگتن باید نگران تسلیحات مافوق صوت چین باشد.

6 فروردین 1402

واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام

رئیس سازمان محیط زیست گفت: حتی انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت بام می رود و این بهترین راه برای آفتاب گیری است.

3 اسفند 1401

پیغام خطرناک بودجه برای اقتصاد ایران، شقاقی: بودجه ای نوشتیم که فقط حقوق و دستمزد پرداخت کنیم

پس از کش و قوس های فراوان و با 36 روز تاخیر، بالاخره لایحه بودجه سال 1402 به مجلس رفت؛ بودجه ای که قرار بود همراهی برنامه هفتم توسعه را با خود داشته باشد، اما در نهایت دولت از مجلس خواست که رنامه ششم توسعه تا تصویب برنامه هفتم تمدید گردد.

26 دی 1401

خبر مهم درباره کنکور دکتری 1402 ، جزئیاتی که داوطلبان دکتری باید بدانند

سازمان سنجش رشته ها، مواد امتحانی و ضرایب دروس را در آزمون ورودی دوره های دکتری سال 1402 اعلام نمود.

23 مرداد 1401

وزیر ارشاد: پیش نویس وزارت ارشاد برای مدیریت نمایش خانگی مورد توافق قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد

وزیر فرهنگ می گوید که نظارت بر سریال ها در نمایش خانگی تنها محل اختلاف ما با صداوسیما است. البته پیش نویس وزارت خانه ما به نهادهای بالادستی ارائه شده که مورد توافق نیز قرار گرفته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

20 مرداد 1401

عایدی مجتمع های ایستگاهی برای تکمیل خطوط 6 و 7 مترو هزینه می گردد

اعضای شورای شهر تهران با اختصاص عایدی حاصل از مجتمع های ایستگاهی برای تکمیل خطوط 6 و 7 مترو موافقت کردند.

14 خرداد 1401

آنالیز طرح ترافیک 1401 در شورای شهر تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز یک فوریت لایحه معین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال1401 اطلاع داد.

6 خرداد 1401

سیاستهای کلی توسعه اینترنت تا یک ماه دیگر اعلام می شود

صادق عباسی شاهکوه در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه اینترنت در کشور گفت: مصوبه شورای عالی فضای مجازی به وزارت ارتباطات تکلیف کرده که در افق 1404 باید بیش از 80 درصد خانوار و 100 درصد کسب وکارها به شبکه پرسرعت متصل شوند.

10 اردیبهشت 1401

اثری از مالیات بر خانه های خالی در بودجه سال آینده کشور دیده نمی گردد ، بن بستی در این جهت وجود ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می گوید در لایحه بودجه سال 1401، هیچ اثری از اعمال مالیات بر خانه های خالی دیده نمی گردد.

29 بهمن 1400

واکاوی نقش دولت در ضعف صنعت تجهیزات مخابرات، وابستگی بلندمدت به تجهیزات یک شرکت خاص چگونه رقم می خورد؟

وابستگی بلندمدت زیرساختی کشور به تجهیزات یک شرکت خارجی خاص یک شبه رقم نمی خورد؛ برنامه ریزی دولت ها برای ارتقاء توان فراوری و مشوق های آنها برای رقابت در بازارهای جهانی به مرور باعث ماندگار شدن تجهیزات شرکت های آنها در زیرساخت...

11 آذر 1400

عزم بهارستان برای حذف قراردادهای موقت

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون کارگری مجلس و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نوشت سازمان اداری و استخدامی کشور درباره لایحه ساماندهی کارکنان دولت، با مجلس همراه است.

13 آبان 1400

برگزاری نشست معاون رییس جمهور با نمایندگان هرمزگان

نشست معاون پارلمانی رییس جمهور با نمایندگان استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت تعامل دولت و مجلس برای خل مسائل کشور برگزار گردید.

25 شهریور 1400

فرصت مجدد انتخاب رشته داوطلبان ارشد علوم پزشکی از امروز

داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 از امروز یکشنبه 7 شهریور ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.

9 شهریور 1400

قالیباف عید فطر را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر به همتایان خود در کشورهای اسلامی، آمادگی مجلس شورای اسلامی برای مقابله با چالش های پیش رو از جمله مقابله با ویروس کرونا را گفت.

24 تیر 1400

1400 به کام سربازها

میان بی شمار خبرهای تلخ کرونایی و لابه لای آن همه خبر بد درباره پر شدن تخت های بیمارستانی و کم آمدن سردخانه برای اجساد در شهری مثل تهران، یک خبر خوب بود که کمتر دیده و به آن پرداخته شد.

29 خرداد 1400

لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های قدر ، تهرانی ها تردد خود را مدیریت نمایند

رئیس پلیس راهور پایتخت از لغو یک هفته ای محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک اطلاع داد و از شهروندان تهرانی درخواست کرد تردد خود در هسته مرکزی شهر را مدیریت نمایند.

25 اردیبهشت 1400

خبرنگاران تمام فعالیت های ورزشی در دزفول تعطیل است

دزفول- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تمام فعالیت های ورزشی شهرستان دزفول در راستای کاهش فرایند رو به رشد آمار مبتلایان به کرونا و حفظ سلامتی افراد جامعه تعطیل است.

24 اردیبهشت 1400

خبرنگاران استاندار: شرایط کرونا در لرستان نامطلوب و خطرناک است

خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: شرایط شیوع ویروس کرونا در استان نامطلوب و خطرناک است و از هر100 نمونه تستی که گرفته می گردد 50 مورد آن مثبت است.

23 اردیبهشت 1400

بودجه سال 1400 سینما و تئاتر روی کاغذ چقدر است؟

لایحه بودجه سال آینده با افزایش حدود 100 میلیارد تومانی برای دو حوزه سینما و تئاتر (در مجموع) نسبت به سال گذشته تنظیم شده است.

6 بهمن 1399

محکومیت یک میلیون و 300 هزار یورویی استقلال در پرونده استراماچونی

رأی فیفا در مورد پرونده شکایت آندره آ استراماچونی از باشگاه استقلال به این باشگاه ارسال شد.

22 آذر 1399
تعداد: (28)