اخبار سیاسی

زیردریایی اتمی آمریکا مستقر می گردد، وقوع جنگی دیگر؟

افزایش تهدیدات هسته ای کره شمالی، همراه با نگرانی در خصوص پیشرفت های نظامی و مالی چین در منطقه، دولت بایدن را وادار به توسعه اتحاد آسیایی خود نموده است.

8 اردیبهشت 1402

معاون وزیر صنعت: هواپیمای ایرانی 100 نفره تا دوسال دیگر ساخته می گردد

منوچهر منطقی: هواپیماهای 150نفر به بالا جزو راهبردهاست که باید از سازندگان رده یک جهان به صورت نو یا کارکرده تأمین کنیم.

23 فروردین 1402

واشنگتن باید نگران موشک های مافوق صوت چین باشد

ایرنا نوشت: قانون گزاران آمریکایی بار دیگر از شرایط تسلیحات مافوق صوت آمریکا ابراز نگرانی کردند و داگ لمبورن، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی در این راستا گفت واشنگتن باید نگران تسلیحات مافوق صوت چین باشد.

6 فروردین 1402

اسلامی و کمالوندی درباره سفر گروسی به کمیسیون امنیت مجلس چه گفتند؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه آقای کمالوندی در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب نمایندگان، ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و بعلاوه گفت با توجه به اینکه در فردو افزایش...

15 اسفند 1401

بالگرد حامل وزیر ورزش ثبت سازمان هواپیمایی نبود ، آمادگی تیم آنالیز سوانح برای همکاری با هلال احمر

مدیرکل آنالیز سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بالگرد حامل وزیر ورزش ثبت سازمان هواپیمایی نیست، گفت: تیم آنالیز سوانح سازمان آماده همکاری با هلال احمر است.

4 اسفند 1401

واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام

رئیس سازمان محیط زیست گفت: حتی انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت بام می رود و این بهترین راه برای آفتاب گیری است.

3 اسفند 1401

فوت یک زن در صف نفت در سیستان وبلوچستان

معاون امنیتی و سیاسی فرماندار فنوج بعلاوه با بیان اینکه یکی از مسائل شهرستان فنوج کمبود مراکز عرضه سوخت است، گفت: این اتفاق باعث می گردد که عرضه سوخت به کندی انجام گردد.

10 بهمن 1401

پیغام خطرناک بودجه برای اقتصاد ایران، شقاقی: بودجه ای نوشتیم که فقط حقوق و دستمزد پرداخت کنیم

پس از کش و قوس های فراوان و با 36 روز تاخیر، بالاخره لایحه بودجه سال 1402 به مجلس رفت؛ بودجه ای که قرار بود همراهی برنامه هفتم توسعه را با خود داشته باشد، اما در نهایت دولت از مجلس خواست که رنامه ششم توسعه تا تصویب برنامه هفتم تمدید گردد.

26 دی 1401

عایدی گردشگری بر عایدی نفت پیشی می گیرد

مقامات عربستان سعودی با اعلام این که در آینده نزدیک عایدی حاصل از گردشگری بر عایدی حاصل از نفت پیشی می گیرد، درصدد اجرای سیاست جایگزینی و الویت گردشگری به جای صنعت نفت هستند.

4 دی 1401

دیدگاه های عبدالملکی درباره منطقه ها آزاد، تشکیل منطقه ها آزاد تازه سرعت می گیرد

پس برکناری سعید محمد بعد از حدود یک سال از سمت دبیری شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری - صنعتی و ویژه مالی، این شورا به مدت یک ماه به وسیله سرپرست (نصرالله ابراهیمی) اداره شد تا قرعه این سمت به نام حجت الله عبدالملکی، وزیر پیشین کار دولت سیزدهم افتاد.

18 آبان 1401

کاروانسرای جمال آباد یکی از جاهای دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس خبرهای واصله، کاروانسرای جمال آباد یکی از جاهای دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود.

11 آبان 1401

پیش نویس سند نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی که پیش از این با هدف تهیه برنامه عملیاتی، اجرایی و نقشه راه توسعه زیرساخت ها و کاربردهای توسعه هوش مصنوعی، نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی را تدوین نموده بود،...

26 مهر 1401

چرا اچ بی او مکس فیلم ابرقهرمانی بت گرل و شش پروژه انیمیشنی را لغو کرد؟

تقریبا یک هفته پس از انتشار خبر لغو فیلم بت گرل (Batgirl)، شبکه HBO Max ساخت بتمن: روپوش دار صلیبی (Batman: Caped Crusader)، بتمن کوچولو مبارک (Merry Little Batman) و چهار پروژه انیمیشنی دیگر را لغو کرد. به جز فیلم بت گرل که به ادامه فرایند فراوریش در یک کمپانی دیگر هیچ امیدی نیست،...

8 شهریور 1401

اراده تهران برای توسعه مناسبات با مسکو جدی است

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه را روابطی راهبردی توصیف کرد و گفت اراده تهران برای توسعه مناسبات با مسکو و ایجاد جهش در روابط فیمابین جدی است.

4 شهریور 1401

خبر مهم درباره کنکور دکتری 1402 ، جزئیاتی که داوطلبان دکتری باید بدانند

سازمان سنجش رشته ها، مواد امتحانی و ضرایب دروس را در آزمون ورودی دوره های دکتری سال 1402 اعلام نمود.

23 مرداد 1401

وزیر ارشاد: پیش نویس وزارت ارشاد برای مدیریت نمایش خانگی مورد توافق قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد

وزیر فرهنگ می گوید که نظارت بر سریال ها در نمایش خانگی تنها محل اختلاف ما با صداوسیما است. البته پیش نویس وزارت خانه ما به نهادهای بالادستی ارائه شده که مورد توافق نیز قرار گرفته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

20 مرداد 1401

رنگ های ممنوعه برای گردشگران در کشورهای کره جنوبی و کره شمالی

کره جنوبی یک کشور مدرن است که روی پوشیدن لباس هایی با رنگ های خاص هیچ منعی ندارد. با این حال، گاهی مردم بیشتر تمایل دارند به سبک غربی ها لباس بپوشند؛ حتی وقتی که کارهای روزمره خود را انجام می دهند.

20 مرداد 1401

راهنمای کامل و جامع سفر به ایروان با عکس و آدرس

قبل از سفر به ایروان، کمی با آن آشنا شویمشهر ایروان مرکز کشور ارمنستان و بزرگ ترین شهر آن است. یکی از مواردی که نشان دهنده اهمیت ایروان نه تنها در ارمنستان بلکه کل دنیا است، مساله سکونت در ایروان هست. ایروان در طول تاریخ یکی از قدیمی ترین و متمدن ترین شهرها...

12 مرداد 1401

اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 چگونه دنیای ساعت های هوشمند را متحول می نماید؟

اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1، تراشه مورد انتظار کوالکام برای ساعت های هوشمند است که انتظار می رود تحول بزرگی در آینده این گجت های پوشیدنی کوچک به وجود بیاورد.

12 مرداد 1401

قهرمان بلاتکلیف و سرگردان

پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، طرفداران این تیم از همان روز گزینه های مختلفی را پیرامون نیمکت تیمشان شنیدند و منتظر بودند تا هر چه زودتر جایگاه مربیگری این تیم مشخص تکلیف گردد. با این وجود با گذشت قریب به یک هفته از جدایی مجیدی همچنان سکاندار قهرمان...

25 تیر 1401
تعداد: (188)