تئاتر

22 ماه مه 1937، ویوین لی و لارنس اولیویه

22 ماه مه 1937، ویوین لی و لارنس اولیویه، لحظاتی پیش از پرواز به کپنهاگ برای اجرای نمایش هملت

17 مهر 1401

مجموعه تله تئاتر کاتب اعظم کلید خورد

تهران (پانا) - تصویربرداری مجموعه تله تئاتر کاتب اعظم از محصولات مرکز سریال سوره شروع شد و سیامک صفری، امین زندگانی، حدیث میرامینی و نادر فلاح به این پروژه پیوستند.

5 شهریور 1401

وزیر ارشاد: پیش نویس وزارت ارشاد برای مدیریت نمایش خانگی مورد توافق قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد

وزیر فرهنگ می گوید که نظارت بر سریال ها در نمایش خانگی تنها محل اختلاف ما با صداوسیما است. البته پیش نویس وزارت خانه ما به نهادهای بالادستی ارائه شده که مورد توافق نیز قرار گرفته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

20 مرداد 1401

برترین و معروف ترین مراکز خرید دبی

شما هم عاشق خرید کردن هستید؟ پس حتما سفر به دبی برای شما بسیار دوست داشتنی و هیجان انگیز خواهد بود! در دبی می توانید به مراکز خرید بیشمار این شهر سر بزنید و هر آنچه که لازم دارید؛ بخرید. بیشتر این مجتمع های تجاری پا را فراتر از یک مرکز خرید گذاشته اند و...

18 خرداد 1401

نمایش یک تئاتر با قاب واقعیت مجازی

خبرگزاری خبرنگاران-نخستین بار در خاورمیانه یک نمایش در خانه هنرمندان ایران به شکل واقعیت مجازی اجرا می گردد.

4 خرداد 1401

رونالدو رسماً به منچستریونایتد برگشت

کریستیانو رونالدو فوق ستاره 36 ساله پرتغالی بعد از جدایی از یوونتوس با منچستریونایتد به توافق رسید و قراردادی 2 ساله با شیاطین سرخ امضا کرد.

8 شهریور 1400

پرویز کاردان درگذشت

خبرگزاری خبرنگاران-پرویز کاردان، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درگذشت.

9 تیر 1400

بودجه سال 1400 سینما و تئاتر روی کاغذ چقدر است؟

لایحه بودجه سال آینده با افزایش حدود 100 میلیارد تومانی برای دو حوزه سینما و تئاتر (در مجموع) نسبت به سال گذشته تنظیم شده است.

6 بهمن 1399

تاکید تهیه کننده ها بر رعایت پروتکل ها درپی درگذشت یک بازیگر

رییس اتحادیه تهیه نمایندگان سینمای ایران گفت: این اتحادیه از همکاران تهیه نماینده انتظار دارد در هنگام فراوری همچون گذشته کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

5 آذر 1399

آشنایی با طراحی تی وی روم، مینیمالیست و مدرن

در خانه های مدرن و امروزی جایگاه تلویزیون را از اتاق نشیمن حذف کرده اند و قسمت دیگری از منزل را برای تی وی روم قرار می دهند. طراحی تی وی روم می تواند بسیار خاص و با استفاده از ایده های نو به اجرا درآید. ایجاد تی وی روم شاید برای افرادی که علاقه شدیدی به دیدن...

23 شهریور 1399

حاضرم با کارشناسان به صورت فنی درباره بازی های خروج بحث کنیم، خروج برای من یک کلاس درس بود

بازیگر فیلم سینمایی خروج بازی در این فیلم را یک کلاس درس محسوب کرده و اکران آنلاین آن را نیز فارغ از میزان فروش، تصمیمی هوشمندانه می داند.

29 مرداد 1399

یک گلچین متفاوت

شبکه یک سیما پس از پخش سه سریال طنز اجتماعی پرمخاطب پایتخت 6، نون خ2 و زیرخاکی، حالا می خواهد برای ایجاد تنوع از امشب سریال ملودرام با قصه ای اجتماعی با نام پرگار را روانه آنتن کند.

7 مرداد 1399

خسارت 70 میلیاردی سینما

به عبارت دقیق سینما ها تحت تاثیر شیوع کرونا آسیب هفتاد و دو میلیارد تومانی دیدند، همچنین اگر در سینما ها فروردین ماه به روی مخاطبان باز می بود اکران نوروزی فیلم ها در یک نگاه خوشبینانه می توانستند گیشه پنجاه میلیاردی داشته باشد.

7 تیر 1399

جوجه تیغی از سه میلیون و 800 هزار دقیقه تماشا در دو روز گذشت

فیلم تئاتر کمدی جوجه تیغی که کارگردانی، نویسندگی واجرای آن را بهرام افشاری بر عهده دارد، پس از گذشت دو روز از نمایش در فیلیمو به رکورد تماشای سه میلیون و 800 هزار دقیقه رسید.

30 خرداد 1399

تاک شوی عاشقانه به کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما زاده10 آذر1352 اراک؛بازیگر و مدرک کارشناسی حقوق قضایی دارد.همسرش پیمان قاسم خانی؛ مادرش پروین قائم مقامی و دخترش پریا قاسم خانی.

7 خرداد 1399

عکس دیده نشده از کودکی بازیگر معروف سریال میوه ممنوعه

تصویری دیده نشده از دوران کودکی چهره معروف سینما و تلویزیون را مشاهده می کنید.

24 دی 1398