اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری به 6 بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری با اشاره به دو مورد اهدای عضو در استان، گفت: اهدای عضو در استان به 6 بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید.

اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری به 6 بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید

زهرا سیاح در گفت و گو با وبلاگ تاوافی اظهار کرد: مجید امیری 38 ساله اهل لردگان که هفته گذشته دچار حادثه شده بود، مرگ مغزی این جوان تایید و روز گذشته با رضایت خانواده اعضای بدنش جداسازی شد.

وی اضافه کرد: کبد به شیراز، نسوج به تهران و کلیه ها به دو جوان 36 و 38 ساله در شهرکرد پیوند زده شد.

سیاح با اشاره به اینکه صبح امروز اهدای عضوی دیگر در استان رخ داد، توضیح داد: فاطمه نوروزی 42 ساله اهل لردگان هفته گذشته بر اثر فشارخون بالا و خونریزی در بیمارستان لردگان بستری شده بود.

وی گفت: بعد از گذشت یک هفته، مرگ مغزی این خانم تائید و با رضایت خانواده، ساعت 5 صبح امروز به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.

هماهنگ کننده تیم پیوند اعضای استان ادامه داد: اعضای این مرحوم همچون کبد و کلیه ها پس از جداسازی به شیراز و نسوج به تهران ارسال شد.

وی اعلام کرد: در دی ماه امسال 5 مورد و از ابتدای امسال تا به امروز 21 مورد اهدای عضو صورت گرفته که این امر خداپسندانه به دلیل کوشش تیم پیوند اعضای استان و رسانه ها بوده که فرهنگ سازی خوبی در میان مردم صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری به 6 بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری به 6 بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید