بازدید عضو هیئت مدیره و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از کتابخانه عمومی آبادان

به گزارش وبلاگ تاوافی، خبرگزاری خبرنگاران-همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور عضو هیئت مدیره و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از کتابخانه عمومی آبادان بازدید کرد.

بازدید عضو هیئت مدیره و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از کتابخانه عمومی آبادان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تاوافی استان خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، همزمان با هجدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عضو هیئت مدیره و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در راستای اجرای طرح کتابخانه گردی از کتابخانه عمومی ثامن الائمه(ع) آبادان بازدید کردند .

علی خانی ،عضو هیئت مدیره و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ، ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی به کتابداران ، کتابخانه گردی را طرحی با هدف معرفی خدمات کتابخانه و آشنایی عموم مردم با این مکان فرهنگی دانست.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ کتابخوانی و ترویج آن در بین اقشار مختلف جامعه، اجرای این طرح را بستری برای معرفی کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه فرهنگی و قابل اطمینان ذکر کرد و از نهاد کتابخانه های عمومی برای برگزاری تورهای فرهنگی کتابخانه گردی تقدیر و تشکر نمود.

احمد ربیعی رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در این بازدید ضمن معرفی بخش های مختلف و خدمات کتابخانه ، نشستی به منظور مطالبه گری فرهنگی و برطرف مسائل کتابخانه ها با مهندس خانی داشت و اهتمام مسئولین به مقوله کتابخوانی و فرهنگی را لازمه سلامت جامعه از آسیب های اجتماعی بیان نمود.

در راستای طرح ملی کتابخانه گردی در کتابخانه ثامن الائمه(ع) ، برنامه های متنوعی چون کاشت نهال با همکاری بچه ها و نوجوانان، برگزاری نشست کتابخوان ، شاهنامه خوانی و اجرای نقالی به وسیله عضو کودک ، از برنامه های اجرایی در این طرح برای بازدیدکنندگان بود.

درخاتمه نیز از دو عضو پیشکسوت و خردسال کتابخانه تجلیل و به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه ای تقدیم شد.

خاتمه پیغام.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازدید عضو هیئت مدیره و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از کتابخانه عمومی آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید عضو هیئت مدیره و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از کتابخانه عمومی آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید