درست کردن گیفت عید نوروز با ایده های خلاقانه

به گزارش وبلاگ تاوافی، درست کردن گیفت عید نوروز همه نماد های این عید مثل ماهی، حاجی فیروز، سبزه، سیب و دیگر اجزای هفت سین را می تواند در بر بگیرد. در این بخش ایده های جالب و زیبا برای گیفت های عید نوروز برای شما آماده شده است.

درست کردن گیفت عید نوروز با ایده های خلاقانه

وبلاگ تاوافی | سرویس سرگرمی - برخی از افراد دوست دارند به اطرافیان خود یک یادگاری از مراسمات و مناسبت های مختلف هدیه بدهند، به این یادگاری و یادبود ها اصطلاحا گیفت گفته می گردد.

اکنون که عید نوروز نزدیک است شما هم می توانید با روش های ساده و کم هزینه برای دوستان و آشنایان خود گیفت عید نوروز تهیه کنید. ما در وبلاگ تاوافی مدل ها و ایده های زیبای زیادی برای گیفت عید نوروز شما آماده نموده ایم، با ما همراه شوید.

درست کردن گیفت عید نوروز

سگ به عنوان نماد سال 97، طرحی مناسب برای تهیه گیفت نوروزی است. برای درست کردن گیفت سگ می توانید از هر نوع وسیله ای بهره ببرید مثل نمد، کاغذ، مقوا، خمیر چینی و فوم.

این گیفت سگ از نمد ساخته شده است، برای درست کردن آن کافی است طبق تصویر زیر دو الگوی سر سگ را روی نمد بکشید و ببرید بعد آن ها را به هم بدوزید و داخل آن را با پشم شیشه پر کنید. قبل از اینکه دور دوزی را کامل کنید یک چوب مثل چوب بستنی و یا چوب باریک کبابی را چسب زده و داخل سر سگ نموده و ادامه دوردوزی را انجام دهید. بعد با مهره و نخ و سوزن چشم ها و پوزه سگ را روی صورت آن درست کنید.

درست کردن گیفت حاجی فیروز

حاجی فیروز یک مرد سیاه چهره قرمز پوش است که نوید بهار می دهد. برای درست کردن گیفت حاجی فیروز از روش های مختلفی می توانید بهره ببرید. در اینجا چند ایده برای درست کردن گیفت مبارک برای عید نوروز وجود دارد.

1- یک توپ پلاستیکی تهیه کنید و آن را با رنگ سیاه، رنگ کنید. بعد با استفاده از کاغذ یا مقوای قرمز یک کلاه مخروطی درست کنید و روی توپ بچسبانید. برای صورت مبارک می توانید از مهره و چشم های آماده بهره ببرید و یا اینکه با ماژیک روی آن نقاشی کنید. در نهایت یک سیخ چوبی را در قسمت پایین سر مبارک فرو نموده و آن را با چسب محکم کنید.

2- طبق تصویر زیر الگوی مبارک را روی مقوای قرمز و مشکی بکشید. سپس سر مشکی را به بدنه بچسبانید و پشت آن نیز یک سیخ چوبی بچسبانید.

گیفت حاجی فیروز و عمو نوروز

درست کردن گیفت ماهی قرمز

برای درست کردن گیفت ماهی ایده های زیبای زیادی وجود دارد. گیفت ماهی را می توانید همراه با تنگ آن و یا به تنهایی درست کنید.

1- در این مدل برای درست کردن گیفت ماهی از نمد استفاده شده است. به سادگی می توانید برای هر ماهی دو الگو روی نمد بکشید و جدا کنید. سپس مثل نمونه گیفت سگ دور تا دور آن را مدل دوخت دندان موشی روی نمد دوخته و با پشم شیشه پر نمایید. در خاتمه یک دایره کوچک به عنوان چشم روی سر ماهی بچسبانید.

2- برای درست کردن گیفت ماهی و تنگ ابتدا الگوی یک تنگ ماهی را روی نمد و یا مقوای سفید کشیده و ببرید. سپس روی نمد آبی روشن یک بار دیگر الگوی تنگ را طوری بکشید که قسمت بالای آن دالبر های عظیم به عنوان موج آب بوده و در ادامه فقط قسمت گردی تنگ باشد. بعد با نمد قرمز یک ماهی در آورید.

سپس نمد آبی را روی نمد سفید که تنگ ماهی بود بچسبانید و روی آن ها ماهی را قرار دهید. در خاتمه می توانید با تزئینات مختلف روی تنگ را تزئین کنید و پشت آن یک سیخ چوبی بچسبانید.

گیفت ماهی عید نوروز

ایده های زیبای برای گیفت عید نوروز

منبع: setare.com

به "درست کردن گیفت عید نوروز با ایده های خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درست کردن گیفت عید نوروز با ایده های خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید