ملاقات مقامات ورزش ایران با رئیس کمیته بین المللی المپیک لغو شد

به گزارش وبلاگ تاوافی، معمولا برگزاری هر دوره بازی های المپیک تابستانی و زمستانی برترین فرصت برای مقامات ورزش کشورهای مختلف است تا دیداری با مقامات کمیته بین المللی المپیک (IOC) داشته باشند. مدیران ورزش ایران هم معمولا از این فرصت برای انجام دیدارهای موردنظر و به خصوص پیگیری و انجام رایزنی لازم برای بعضی پرونده ها استفاده می نمایند.

ملاقات مقامات ورزش ایران با رئیس کمیته بین المللی المپیک لغو شد

به همین دلیل حمید سجادی وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هفته گذشته راهی پکن محل برگزاری بازی های المپیک زمستانی شدند. آنها تا به امروز در حاشیه این بازی های ملاقاتهای مختلفی با مقامات ورزش دیگر کشورها از جمله کشور میزبان و کره جنوبی داشتند.

البته قرار بر این بود تا مهمترین ملاقات آنها با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک انجام گردد. این ملاقات برای فردا دوشنبه (ساعت 9:30 به وقت محلی) پیش بینی شده بود اما زمان بازگشت هیات اعزامی ایران برای شامگاه یکشنبه است، همین مسئله باعث لغو ملاقات مهم با توماس باخ شده است.

این در حالی است که معمولا پس از ملاقات مقامات ورزش کشور با باخ و دیگر تصمیم گیرندگان کمیته بین المللی المپیک گره هایی از ورزش ایران باز می گردد. به همین منظور پیش بینی می شد در ملاقاتِ پکن، پیگیری پرونده جودو و بعلاوه آنالیز شرایط دوچرخه سواری و ژیمناستیک از محورهای مورد بحث باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ملاقات مقامات ورزش ایران با رئیس کمیته بین المللی المپیک لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مقامات ورزش ایران با رئیس کمیته بین المللی المپیک لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید