میلان، زلاتان و 2 بازیکن دیگر را برای بازی با ساسولو از دست داد

به گزارش وبلاگ تاوافی، تعداد غایبان تیم فوتبال میلان برای بازی برابر ساسولو در هفته سی و دوم سری A افزایش یافت.

میلان، زلاتان و 2 بازیکن دیگر را برای بازی با ساسولو از دست داد

به گزارش وبلاگ تاوافی، باشگاه میلان از غیبت سه بازیکن کلیدی این تیم برای بازی امشب (چهارشنبه) برابر ساسولو در هفته سی و دوم سری A اطلاع داد.

میلانی ها در ابتدا گفتند که هافبک این تیم اسماعیل بن ناصر به دلیل مصدومیت خفیف از ناحیه قوزک نمی تواند در ملاقات خانگی برابر ساسولو به میدان برود. این بیست و پنجمین بازی میلان در این فصل است که بن ناصر به دلیل مصدومیت آن را از دست می دهد. او در 24 بازی اش برای روسونری در این فصل در تمامی رقابت ها 4 پاس گل داده است.

اما بن ناصر تنها غایب بازی امشب میلانی ها نیست چرا که این باشگاه گفت که علاوه بر او زلاتان ابراهیموویچ و تئو هرناندس هم مصدوم شده اند و بازی را از دست داده اند. البته هنوز تعیین نیست که آنها چه مدت از میادین دور خواهند بود.

استفانو پیولی سرمربی میلان در نشست خبری قبل از بازی اعلام نموده بود که هاکان چالهانوغلو هم به دلیل مسائل جسمانی نتوانسته است به درستی تمرین کند اما نام این بازیکن ترکیه ای در فهرست بازیکنان روسونری قرار گرفته است.

میلان که با 9 امتیاز فاصله نسبت به اینتر در رده دوم جدول سری A واقع شده است، از ساعت 21 به وقت تهران میزبان ساسولو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میلان، زلاتان و 2 بازیکن دیگر را برای بازی با ساسولو از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان، زلاتان و 2 بازیکن دیگر را برای بازی با ساسولو از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید