نشست مشترک وزیر علوم با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ تاوافی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوی، با مجمع نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی ملاقات و گفت وگو کرد.

نشست مشترک وزیر علوم با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های وبلاگ تاوافی، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر خود به خراسان رضوی، با مجمع نمایندگان این استان ملاقات و مصاحبه کرد.

در این نشست که مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و بعلاوه علی شمسی پور مدیرکل حوزه وزارتی نیز حضور داشتند، مسائل آموزش عالی استان خراسان رضوی مورد بحث و آنالیز نهاده شد و وزیر علوم و نمایندگان حاضر در نشست دیدگاه های خود را در مورد مسائل و مباحث مرتبط با دانشگاه های کشور و منطقه خراسان مطرح کردند.

زلفی گل در این نشست با تاکید بر اینکه برترین نوع سرمایه گذاری برای حل مسائل کشور چه در سطح ملی و چه در سطح استانی و منطقه ای سرمایه گذاری در دانش و پژوهش است از نگاه مثبت نمایندگان به این موضوع قدردانی کرد و خواستار توجه بیشتر به بحث آموزش عالی در بودجه های سالانه و بعلاوه در برنامه های توسعه به ویژه برنامه هفتم توسعه شد.

بر اساس این گزارش نمایندگان نیز ضمن قدردانی از رویکرد مدیران وزارت علوم به تقویت مسولیت اجتماعی دانشگاه ها در راستای حل مسائل کشور، گفتند دانشگاه فردوسی مشهد با توجه به دستاورد های مهمی که داشته است جایگاه مناسبی در بین مردم خراسان رضوی دارد و از وزارت علوم انتظار داریم با حمایت های خود زمینه تداوم موفقیت های این دانشگاه را فراهم کند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این جلسه بر لزوم تقویت ارتباط روسای دانشگاه ها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حل مسائل جامعه تاکید نمود.

نمایندگان مردم خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر زلفی گل و هیئت همراه در استان بر نقش آفرینی دانشگاهیان در حل مسائل و مسائل حوزه های مختلف اشاره نموده و آمادگی خود را برای تعامل با آنان اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست مشترک وزیر علوم با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک وزیر علوم با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید