حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت هنر های تجسمی درگذشت

به گزارش وبلاگ تاوافی، حبیب الله صادقی، هنرمند پیشکسوت در عرصه هنر های تجسمی صبح چهارشنبه (پنجم مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت.

حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت هنر های تجسمی درگذشت

دختر این هنرمند در گفت وگویی با ایسنا با تأیید خبر فوت این هنرمند گفت: پدرم صبح امروز به علت ایست قلبی از دنیا رفتند و از قبل هم ناراحتی قلبی داشتند. به علت ناراحتی قلبی باید به بیمارستان می رفتند و عمل جراحی انجام می دادند و در عین حال به بیماری دیابت نیز مبتلا بودند.

او که گفت فقط دو ساعت است که این هنرمند از دنیا رفته، درباره زمان دقیق برگزاری مراسم خاکسپاری این هنرمند اظهار بی اطلاعی کرد.

حبیب الله صادقی هنرمند عرصه هنر های تجسمی بود که از سن هشت سالگی کار نقاشی را آغاز نموده بود. این هنرمند که در حوزه های کاریکاتور و گرافیک نیز فعال بود، صبح امروز، پنجم مرداد ماه به علت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

حبیب الله صادقی در سال 1336 در خانواده ای سنتی در محله تهران نو چشم به دنیا گشود. از همان سال های کودکی در محل کار پدر با نام روزنامه اطلاعات آشنا شد، همانجایی که سال ها بعد او و یکی از برادرانش به عنوان روزنامه نگار در بخش تحریریه مشغول به کار شدند.

وی نخستین بار نقاشی را در 8 سالگی آغاز کرد و از همان دوران جرقه های علاقهٔ وافرش به نقاشی برای همگان روشن شد. در کنار نقاشی عطش و احتیاج او به ادبیات نیز اوج گرفت.

منبع: فرارو

به "حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت هنر های تجسمی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت هنر های تجسمی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید