پرداخت 150 میلیارد از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سوی تامین اجتماعی

به گزارش وبلاگ تاوافی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری اطلاع داد.

پرداخت 150 میلیارد از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سوی تامین اجتماعی

شمس الدینی مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه شدگان و بازنشستگان در دو بخش درمان مستقیم در مراکز درمانی ملکی سازمان و نیز درمان غیرمستقیم در قالب خرید خدمت از مراکز ارائه خدمات سلامت در بخش دولتی و خصوصی تأمین و ارائه می گردد.

وی اضافه نمود: پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد همیشه از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی است ودر هفته جاری پرداخت بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی را شروع کردیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: در این مرحله از پرداختی ها در حدود 150 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شد.

شمس الدینی اضافه نمود: بدهی ما به بیمارستان های خصوصی به صورت تهاتر ماهانه پرداخت می گردد و با بیمارستان های پاستور، دهخدا و ولیعصر آبیک برقرار است.

وی تاکید نمود: با همکاری و مساعدت دولت و مجلس در زمینه پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی، فرایند پرداخت مطالبات تا تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات مراکز درمانی ادامه پیدا خواهد نمود.

وبلاگ تاوافی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت 150 میلیارد از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سوی تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 150 میلیارد از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سوی تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید