موسیقی

وزیر ارشاد: پیش نویس وزارت ارشاد برای مدیریت نمایش خانگی مورد توافق قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد

وزیر فرهنگ می گوید که نظارت بر سریال ها در نمایش خانگی تنها محل اختلاف ما با صداوسیما است. البته پیش نویس وزارت خانه ما به نهادهای بالادستی ارائه شده که مورد توافق نیز قرار گرفته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

20 مرداد 1401

16 گوشی میان رده برتر که همین الان می توانید خریداری کنید (تیر 1401)

تب و تاب خرید گوشی های میان رده همچنان داغ است و ما هم در راهنمای خرید برترین گوشی میان رده تیر 1401 خبرنگاران مگ، در بازه 4 تا 11 میلیون تومان 16 محصول را برای شما دسته بندی، معرفی و آنالیز نموده ایم.

2 مرداد 1401

فصل تماشای سوسن چلچراغ رسید، پیش به سوی داماش

خبرنگاران :گل گشت در داماش ؛ پیشنهادی برای آنان که عاشق تماشای زیبایی های طبیعت هستند. سوسن چلچراغ، یکی از گونه های نادر از تیره سوسن است که به صورت طبیعی در نقاطی از ایران می روید. این گل که با زیبایی خود، حیرت بیننده را برمی انگیزد، به عنوان اولین گل...

26 تیر 1401

نقد انسان معاصر در دو جستار

دو جستار که مطالعه ای بینارشته ای در زمینه فلسفه و هنر است و به نقد و تحلیل انسان معاصر و عرفان های نوظهور می پردازد به قلم احمدرضا نوری منتشر شد.

26 اردیبهشت 1401

معرفی اپلیکیشن VivaVideo؛ ویرایشگر حرفه ای عکس و ویدیو

همان طور که می دانید، این روزها با توجه به پیشرفت روز افزون پلتفرم های اشتراک گذاری تصویر مثل اینستاگرام، تیک تاک و…، اپلیکیشن های ویرایش تصویر و ویدیو هواداران بسیار زیادی پیدا نموده اند. موارد زیادی هم در این زمینه وجود دارند اما در این میان، اپلیکیشن...

8 اسفند 1400

ویژگی های مخفی IOS 15 که هر کاربر آیفون باید بداند!

در صورتی که اخیرا گوشی آیفون خود را بروزرسانی کرده اید، احتمالا با ویژگی SharePlay آشنایی دارید، قابلیتی که به شما اجازه می دهد فیلم تماشا کنید، به موسیقی گوش دهید و با دوستان و خانواده از طریق FaceTime گفتگو کنید. قابلیت Focus نیز ویژگی دیگری است که سبب می شود...

18 بهمن 1400

سریال راهی جهنم؛ رکوردشکن نتفلیکس

سریال کره ای راهی جهنم، رکورد سریال پربیننده بازی مرکب را شکست. راهی جهنم یک شبه در جایگاهی بالاتر از بازی مرکب نهاده شد. این سریال پر بیننده ترین سریال پخش آنلاین در حال حاضر است.

9 بهمن 1400

واکنش بازدیدکنندگان به ضعف غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی، ناامید و خشمگین شدیم

شرایط نامناسب پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو دبی، منجر به اعتراض هموطنانی شد که از نمایشگاه بازدید کرده اند.

27 دی 1400

لوکوموتیو به مهرگان رسید

تهران(پانا) - لوکوموتیو به کارگردانی رضا کنگازیان از9 آبان در تماشاخانه مهرگان اجرای خود را شروع می نماید.

27 آبان 1400

عکس های دیدنی از پرتاب رنگها

این تصاویر زیبا از پرتاب رنگ در اثر لرزش امواج صوتی گرفته شده اند و حاصل کار یک بیوشیمیدان و عکاس انگلیسی به نام لیندن گلیدهیل در استودیو دنتسو لندن هستند.

11 مرداد 1400

شیوه های خودمراقبتی در دوران قرنطینه خانگی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: حس امید و نگرش مثبت را حفظ کنید. به زمان های سخت و سخت گذشته که توانستید به خوبی از پس آن برآیید فکر کنید و به خود اطمینان دهید با این موقعیت هم مقابله خواهید کرد. به خاطر داشته باشید قرار نیست قرنطینه تا ابد ادامه یابد.

4 تیر 1399

بلیط هواپیما به فنلاند

فنلاند یکی از کشورهای شمال اروپاست و از نظر مساحت ششمین کشور اروپا می باشد. تراکم جمعیت در آن پایین است و در هر کیلومتر مربع آن تنها 16 نفر زندگی می نمایند.

12 خرداد 1399

تاک شوی عاشقانه به کارگردانی بهاره رهنما

بهاره رهنما زاده10 آذر1352 اراک؛بازیگر و مدرک کارشناسی حقوق قضایی دارد.همسرش پیمان قاسم خانی؛ مادرش پروین قائم مقامی و دخترش پریا قاسم خانی.

7 خرداد 1399

شعر تنبک نواز پیشکسوت در توصیف هوشنگ ظریف

محمد اسماعیلی ـ نوازنده پیشکسوت و مدرس تنبک ـ در قالب چند بیت شعر، درگذشت هوشنگ ظریف ـ نوازنده پیشکسوت و مدرس تار ـ را به خانواده و جامعه هنری تسلیت گفت.

6 اردیبهشت 1399

دو خبر تجسمی و موسیقی

تقاضای 200 هنرمند از 30 کشور برای حضور در چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی و انتشار آثاری از کیهان کلهر در سالروز تولدش از جمله خبرهای تجسمی و موسیقی امروز (6 آبان) هستند.

18 دی 1398