روانشناسی

بابونه خشک برای چی خوب است؟ ، خواص شگفت انگیز بابونه

رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اعلام کرد: یکی از گیاهانی که در طب سنتی به عنوان یاری کننده در خواب و آرام بخش به کار رفته است گیاه بابونه است.

3 مرداد 1402

ویروس هایی که می توانند ما را تا 100 سالگی سالم نگه دارند

پژوهشگران دانشگاه کپنهاگ معتقدند، ویروس های باکتری خوار روده می توانند به ما کمک کنند تا 100 سالگی سالم بمانیم.

16 خرداد 1402

نوشیدنی های انرژی زا و خطر ابتلا به چند بیماری

نوشیدنی های انرژی زا برای کسانی که در طول روز احتیاج به انرژی بیشتری دارند، تبلیغ می شوند. اگرچه گاهی اوقات نوشیدنی های انرژی زا با نوشیدنی های ورزشی اشتباه گرفته می شوند، اما نوشیدنی های انرژی زا محصولی کاملا متفاوت هستند. آن ها برای افزایش سطح هوشیاری...

17 فروردین 1402

سفر به مشهد با قطار یا ماشین شخصی

مشهد شهری محبوب در شمال شرقی ایران است. بازدیدکنندگان مشهد می توانند از طریق انواع وسایل حمل و نقل از جمله ماشین و قطار به این شهر برسند. حال سوال این است که سفر به مشهد با قطار یا ماشین شخصی؟ سفر با ماشین به مشهد می تواند تجربه خوبی باشد. از طرف دیگر، بازدیدکنندگان...

14 فروردین 1402

فال ابجد امروز پنجشنبه 18 اسفندماه؛ سعی کنید برنامه های خودتان را دنبال کنید!

فال ابجد امروز پنجشنبه 18 اسفندماه؛ در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

18 اسفند 1401

با این خوراکی ها به جنگ افسردگی فصلی بروید!

با تغییر رژیم غذایی و خوردن غذا های مناسب در این فصل ها به خوبی می توان این احساسات منفی را از خود دور کرد.

8 اسفند 1401

با برترین هتل های آنتالیا آشنا شوید!

ترکیه سال هاست که به خاطر جاذبه های توریستی و هزینه های نسبتاً مناسبی که دارد به یکی از مقاصد اصلی سفرهای خارجی هموطنان مان تبدیل شده و در این بین بازار آنتالیا از همواره داغ تر است.

3 بهمن 1401

خستگی را شکست دهید و پر انرژی شوید!

آیا بیشتر اوقات احساس خستگی می کنید؟ آیا احساس می کنید انرژی ندارید؟ در این مطلب سعی داریم شما را خیلی زود به فردی پر انرژی تبدیل کنیم!

19 مرداد 1401

خانه شصت ساله الفت ، خانه ای با هویت ایرانی

ایران از جمله کشورهایی است که در گذر تاریخ دست توانایی در معماری داشته؛ به گونه ای که خانه های مردم این سرزمین همواره محلی برای گذران یک زندگی همراه با آسایش، آرامش، استقلال و امنیت بوده است. در دهه های اخیر بسیاری از بناهای مسکونی ارزشمند در شهرهای مختلف...

13 مرداد 1401

این عادات غذایی استرس را بیشتر می نماید

تهران (پانا) - فهرست کارهایی که باید انجام داد زیاد و زمانی که برای انجام وجود دارد، کوتاه است. این زمانی است که استرس، چهره ناخوشایندش را به شما نشان می دهد و می دانید که راه های زیادی برای مدیریت استرس وجود دارد.

7 تیر 1401

اجرای طرح پایش سلامت تاکسیرانان مرکز

تهران (پانا) - سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اقدام به اجرای طرح پایش سلامت تاکسیرانان در پایانه های تاکسی سطح مرکز نموده است.

26 خرداد 1401

8 ویژگی افراد مبتلا به افسردگی پنهان

اگرچه درک عمومی از افسردگی در طول سال های اخیر تغییر پیدا نموده اما همچنان به صورت مکرر باورهای اشتباهی درباره افسردگی و نشانه های آن مشاهده می گردد. به علت ادامه ی باورهای منفی، نمی توانیم تشخیص دهیم که افراد در زندگی خود در حال دست و پنجه نرم کردن با...

23 خرداد 1401

چگونه با چرب شدن موی سر مبارزه کنیم؟

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از چرب شدن موی سر خود به تنگ آمده اید و نمی دانید باید چه کار کنید. هیچ چیز بدتر از آن نیست که دیگران با تماشا موهای چربتان به این فکر نمایند که شما چقدر فرد ناآراسته و کثیفی هستید؛ در حالی که به تازگی حمام نموده...

17 خرداد 1401

قدیمی ترین دانشگاه سوئیس

12 دانشگاه در سوئیس وجود دارند که در رتبه بندی جهانی موسسه فناوری فدرال سوئیس در سال 2020 رتبه 13 را دارد.

31 اردیبهشت 1401

نقد انسان معاصر در دو جستار

دو جستار که مطالعه ای بینارشته ای در زمینه فلسفه و هنر است و به نقد و تحلیل انسان معاصر و عرفان های نوظهور می پردازد به قلم احمدرضا نوری منتشر شد.

26 اردیبهشت 1401

استادیوم کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، اسپانیا

استادیوم کازان آرنا شهر کازان روسیه میزبان بازی دوم ایران در جام جهانی 2018 است. بازی ایران اسپانیا در استادیوم کازان آرانا برگزار می گردد.

25 بهمن 1400

راه اندازی 3 کلینیک پرستاری آموزش سلامت در شیراز

همزمان با هفته پرستار کلینیک های پرستاری آموزش سلامت در شیراز با هدف ارتقای سلامت در استان فارس شروع به کار کرد.

3 بهمن 1400

طب سنتی و درمان کم خونی شدید

کم خونی به علت کمبود گلبول های قرمز خون ایجاد می گردد. این بیماری با رنگ پریدگی پوست و ضعف کلی در بدن همراه است. یکی از شایع ترین علل کم خونی در میان زنان در گروه سنی باروری دیده می گردد، کم خونی عمدتا ناشی از بیماری طولانی مدت و رژیم غذایی نامناسب...

2 آذر 1400

تغذیه مناسب دانش آموزان

کارشناسان تغذیه به دانش آموزانی که اضطراب زیادی دارند و نمی توانند صبحانه مفصل بخورند، توصیه می نمایند از موز و مقداری کشمش استفاده نمایند.

20 آبان 1400

تیروئیدیت: علائم و درمان

تیروئیدیت بیماری بوده که به وسیله التهاب غده تیروئید تعیین می گردد. این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با علائم و روش های درمان تیروئیدیت ارائه می دهد.

2 آبان 1400
تعداد: (39)